NVIDIA a Game Science udělali z Black Myth: Wukong vizuální opus
zdroj: Nvidia

NVIDIA a Game Science udělali z Black Myth: Wukong vizuální opus

9. 9. 2024 12:30 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce

Game Science a NVIDIA pozvedla grafiku a technologii hry Black Myth: Wukong na nejvyšší úroveň díky plnému ray tracingu a DLSS 3. Vydejte se na fascinující cestu čínskou mytologií ve hře Black Myth: Wukong, akčním RPG od Game Science. Prozkoumejte rozsáhlý svět plný výzev a zázraků, vylepšený ray tracingem a NVIDIA DLSS 3. Využijte grafické karty NVIDIA GeForce RTX 40 Series od MSI pro bezkonkurenční zážitek na PC.

Hra běží na Unreal Engine 5 a využívá nejnovější RTX technologie. Plně ray-traced osvětlení zajišťuje pixelově přesné osvětlení a realistické odrazy. Vodní kaustika a odrazy částic přidávají další realismus. Multi-bounce ray-traced nepřímé osvětlení vytváří realističtější světlo a zakrytí. Techniky jako Screen Space Reflections a Ambient Occlusion byly nahrazeny sjednoceným algoritmem pro přesnější osvětlení.

 

Ray tracing zajišťuje téměř dokonalé odrazy a vykreslování částicových efektů z útoků a výbuchů. Black Myth: Wukong používá dvouúrovňový ray tracing pro realistické odrazy částic. Kaustika simuluje reálné efekty světla na vodě a zakřivených površích. Stíny jsou bohatší a detailnější díky ray tracingu.

Full RayTracing v Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong běží na Unreal Engine 5 a využívá nejnovější technologie RTX. Na PC je hra vylepšena plným sledováním paprsků, což z ní činí jeden z nejvíce pohlcujících a technologicky pokročilých titulů, které byly dosud vydány.

Plné sledování paprsků je náročný, ale vysoce přesný způsob vykreslování světla a jeho efektů na scénu. Tato pokročilá technika sledování paprsků, známá také jako Path Tracing, byla používána vizuálními efekty v filmech a TV, ale až do příchodu GeForce RTX GPU s RT jádry a AI akcelerací NVIDIA DLSS nebylo možné plné sledování paprsků v reálném čase ve videohrách.

V Black Myth: Wukong plné sledování paprsků zvyšuje věrnost a kvalitu osvětlení, odrazů a stínů. Odrazy na vodě odrážejí všechny okolní detaily. Vodní kaustika přidává další realismus, přesně vykresluje lom a odraz světla. Částice jsou odráženy, což činí bitvy dynamičtějšími a vzrušujícími. Plně sledované osvětlení zajišťuje pixelově přesné osvětlení uvnitř i venku, ztmavuje oblasti, kde světlo není, a realisticky osvětluje svět odrazem světla. A ve spojení s osvětlovacím systémem jsou všude vrhány plně sledované stíny, které vykreslují i ty nejmenší stíny od listů a kamínků, a také od budov bohatých na geometrické detaily, hlavní postavy a obrovských bossů, které je třeba překonat.

RTX 1RTX 1

Plné rozlišení víceodrazového nepřímého osvětlení sledovaného paprsky

S víceodrazovým nepřímým osvětlením sledovaným paprsky se přirozené barevné osvětlení odráží až dvakrát po celém světě Black Myth: Wukong, což vytváří realističtější nepřímé osvětlení a zakrytí. Techniky vykreslování, včetně Screen Space Reflections, Screen Space Ambient Occlusion a stávajících GI řešení, byly nahrazeny jediným, sjednoceným algoritmem, který poskytuje přesnější osvětlení scén a objektů, což činí každou scénu co nejvíce pohlcující.

Plné rozlišení odrazů sledovaných paprsky

Díky síle sledování paprsků odrazy téměř dokonale zrcadlí své okolí, zahrnují odražené detaily a jsou vykresleny v plném rozlišení, což zvýrazňuje svět a dále zvyšuje pohlcení. Jak je vidět na srovnání níže, klidné kaluže nabízejí zrcadlový povrch okolní oblasti s ohromujícími detaily.

Odrazy částic sledovaných paprsky

Vykreslování odrazů částicových efektů z útoků, výbuchů a ohně ve hře sledované paprsky je obzvláště náročné. Většina z nich je poloprůhledná, což může způsobit problémy s tříděním, a částice často mají také jedinečné vlastnosti, což činí jejich odraz ještě obtížnějším.

Pro zlepšení kvality a pohlcení efekty často obsahují velké množství jednotlivých částic, což při použití tradičních metod sledování paprsků vyvíjí obrovský tlak na výkon. Ale Black Myth: Wukong používá novou techniku k vykreslování nezávislých průhledností pro velké sady sprite pomocí dvouúrovňového sledování paprsků, což efektivně vykresluje částicový systém hry v reálných odrazech.

Tato světová integrace dramaticky zvyšuje realismus, pohlcení a kvalitu obrazu a činí boj ještě spektakulárnějším a vzrušujícím, což hráčům GeForce RTX poskytuje bezprecedentní vizuální zážitek.

black-myth-wukong-304497-6619836_3black-myth-wukong-304497-6619836_3

Sledované paprsky kaustiky

Kaustika simuluje reálný efekt, kdy jsou světelné paprsky odráženy a lámány vodou, zakřivenými povrchy a objekty, což vytváří jedinečné vzory světla na blízkých površích, jako jsou říční dna. Díky sledování paprsků může být tento efekt přesně a realisticky znovu vytvořen, což jemně zvyšuje realismus a pohlcení Black Myth: Wukong.

Pro nejlepší herní zážitek aktivujte „Full Ray Tracing“ a vyberte „Full Ray Tracing Level“ na Velmi Vysoké. Použijte aplikaci NVIDIA pro Optimální Hratelná Nastavení a dosáhněte plynulých 60 FPS jedním kliknutím.

Black Myth: Wukong je Zrychlený DLSS 3

Pro ještě rychlejší snímkové frekvence mohou majitelé grafických karet a notebooků MSI s GeForce RTX 40 Series zrychlit výkon pomocí NVIDIA DLSS 3 s generováním snímků.

Ve hře Black Myth: Wukong DLSS 3 násobí výkon s plným ray tracingem a maximálním nastavením. To umožňuje majitelům GeForce RTX 4090 dosáhnout téměř 100 FPS v benchmarku hry Black Myth: Wukong. Navíc majitelé grafických karet MSI GeForce RTX 4080 SUPER a MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER si mohou užít 4K zábavu, běžící na 74 a 66 FPS, respektive. Pokud vlastníte jednu z těchto GPU, připravte své oči na oslnivý displej těch nejlepších grafik a herního zážitku.

Wukong Test zdroj: Nvidia

Při rozlišení 2560x1440 umožňuje zrychlení snímkových frekvencí ještě více konfigurací pro zážitek z Black Myth: Wukong s plným ray tracingem a maximálními vizuálními efekty. GeForce 4090 překonává 120 FPS, GeForce RTX 4080 SUPER běží přes 90 FPS, GeForce RTX 4070 Ti SUPER překračuje 80 FPS a GeForce RTX 4070 SUPER přesahuje 70 FPS. A populární GeForce RTX 4070 dosahuje více než 60 FPS, což jejím mnoha majitelům poskytuje rychlý a plynulý zážitek ve hře Black Myth: Wukong.

4080_Super zdroj: Nvidia

MSI NVIDIA GeForce RTX 4080 SUPER 16G GAMING X SLIM DLSS 3 - Smarty.cz

Při rozlišení 1920x1080, které stále zůstává nejoblíbenějším herním rozlišením, mohou prakticky všechny MSI GeForce RTX 40 Series GPU překonat 60 FPS s plným ray tracingem a všemi ostatními možnostmi na maximum, díky zvýšení výkonu DLSS 3. Co se týče velmi populární GeForce RTX 4060, ta může dosáhnout 60 FPS s několika úpravami nastavení nebo použitím optimálních nastavení aplikace NVIDIA.

4060 zdroj: Nvidia

MSI NVIDIA GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK 8G OC - Smarty.cz

Naše doporučení pro všechny hry s DLSS je používat režim Quality při rozlišení 1920x1080 a 2560x1440 a režim Performance při rozlišení 3840x2160.

Smarty.cz

Nejnovější články