Vzdor vikinské inspiraci se Kyn (karta hry na Steamu) odehrává v separátním fantasy světě, který v minulosti zdevastovaly katastrofy způsobené magií. Kouzla proto před dávnými věky začali ovládat jenom skutečně vyvolení jedinci, stále častěji se však poslední dobou začínají objevovat zprávy o novém zneužívání čar a vaše skupina hrdinů se je proto vydá prošetřit.
Celkem bude možné mít v družině šest charakterů a kombinovat jejich unikátní schopnosti. Kyn slibuje "hybridní" přístup k RPG soubojům - dle svých slov se u bitev inspiruje spíše u real-time taktických bojů ve stylu Syndicate.
Z dalších prvků je v Kyn dynamický svět reagující na herní systém morálky a neméně dynamická AI, která se prý vyvíjí dle vašich útoků. Příběh má nabídnout řadu možností, jak hru dokončit - vývojáři sice neprozradili, kolik možných konců hra obsahuje, mluví však o "mnoha," které vzniknou v závislosti na rozhodnutích hráče během hraní.
V neposlední řadě se rovněž nabízí šance prozkoumávat otevřený svět hry, složený z osmnácti velkých levelů se separátními úkoly a kořistí. Jestli vývojáři z Tangrinu splní všechny své sliby, se uvidí už nyní v létě, kdy Kyn vyjde pro Windows, Mac a Linux.
Obrázky z Kyn působí sympaticky, ač detaily zrovna nehýří. Obdobně je na tom i video ze hry. Animace se občas pokouší skládat hold kvalitě animování herních videí z 90. let, ale třeba jde skutečně o sofistikovaný humor. Vtípků ostatně trailer obsahuje více...
zdroj: Archiv
Kyn však není jedinou hrou, kterou indie mecenášové z Versus Evil zaštítí. Chystá se totiž rovněž Afro Samurai 2, pokračování 3D bojovky volně inspirované stejnojmennou manga a anime sérií.
První herní Afro Samurai vydala Namco Bandai pro PS3 a Xbox 360, jeho producent David Robinson však korporaci před dvěma lety opustil, vzal s sebou práva na značku a založil Redacted Studios, nynější vývojáře pokračování.
Majitele tabletů a fandy tahových strategií potěší, že Versus Evil slibuje rovněž vydání Banner Saga pro tablety frčící na iOS a Androidu a taktéž Early Access sci-fi strategie Habitat.
V Habitat lidstvo musí opustit Zemi a vybudovat nový "habitat" na oběžné dráze. Hra tak působí jako cosi mezi šrotištěm, Kerbal Space Program a SimCity. Kapka více serióznosti by Habitat asi neuškodila, na druhou stranu, kdo někdy nechtěl postavit kosmolet obsahující uřezanou hlavu Sochy svobody?