Stojí za ní studio The Farm 51, které se podepsalo třeba pod sedmičkové akční kousky Get Even a Deadfall Adventures, a bere svůj projekt velice vážně. Spolupracuje na něm s giganty vojenského průmyslu, například i se společností momentálně zodpovědnou za inovaci výbavy polských ozbrojených sil, a ještě si nechává radit od veteránů speciálních jednotek.
A co všechny tyhle chytré hlavy daly dohromady? Jednak klasický kompetitivní multiplayer, v němž po sobě dva týmy střílejí z realistických zbraní, prohánějí se v realistických kulisách světových měst (např. Varšava, Moskva, Berlín), a ještě mají k dispozici realistická vojenská vozidla. Včetně dronů. Nic nového, ty jsme mohli zažít už v multiplayeru CoD: Modern Warfare. Jen o taktické atomovce se zatím tvůrci nezmínili.
zdroj: Archiv
A pak je tu ještě jeden mód. Schválně si tipněte, jaký! Nebo ne, netipujte. Kdybych vás nechal hádat stokrát, tak na to stejně nepřijdete. Malé týmy přeživších se prý ocitnou v otevřené nepřátelské krajině a budou se snažit vystřílet z drsné mely všech proti všem… nevím, jestli tohle může fungovat.
Ale teď vážně. Nechci být nespravedlivý – výše popsaný mód, ve World War 3 zvaný Recon, evidentně není úplně typická battle royale. Kromě obvyklého zoufalého přežívání a/nebo lovení neopatrných konkurentů budete zabírat jakési „cíle“. Co přesně to znamená, to vám zatím neřeknu, ovšem velmi brzy se to nejspíš všichni dozvíme.
World War 3 se chystá na Steam do předběžného přístupu už letos, takže pokud máte náladu na věrohodnou střílečku z blízké budoucnosti (měla by se odehrávat někdy kolem roku 2030), nemusíte čekat dlouho. Sympaticky zní i další nápady, třeba strategická mapa, která se mění podle hráčských úspěchů, a studio se zapřísahalo, že nechystá žádné loot boxy ani pay-to-win. Třetí světová rázem vůbec nezní tak špatně.