Valve rozšiřuje obchodování na Steamu skrze "trade offers"
zdroj: tisková zpráva

Valve rozšiřuje obchodování na Steamu skrze "trade offers"

6. 9. 2013 11:47 | Novinky | autor: Adam Homola |

Steam nám pomalu ale jistě bobtná a z digitální distribuce se stává obchodovací platforma, sociální síť, úložiště obrázků a bůh ví co všechno ještě. Obchodování s předměty se Valve před pár lety v Team Fortress 2 osvědčilo, a tak firma postupně rozšiřuje možnosti jak obchodování samotného, tak her, které ho podporují. Aktuálním tahákem, který se pro obchodování přímo narodil, je samozřejmě Dota 2, ale ta není jediná. Každopádně obchodníci teď budou mít radost, protože Valve možnosti rozšiřuje o nové trade offers.

Obchodní nabídky jsou ve stručnosti možností, jak poslat již předpřipravenou nabídku kamarádovi. V základu je to tedy velmi podobné klasickému obchodování. Rozdíl je v tom, že tady můžete navrhnout předměty pro obchodování na obou stranách - tedy vy si vyberete nějakou věc z vašeho inventáře na Steamu a zároveň vyberete něco z inventáře kamaráda. Tím mu navrhnete, že byste za vaši věc chtěli nějakou jeho konkrétní věc a bude pak na něm, jestli nabídku přijme, odmítne nebo ji upraví a nabídne vám něco jiného.

Na rozdíl od tradičního obchodování tady nemusí být oba dva hráči online. Jednoduše si něco naklikáte z obou inventářů a nabídku pošlete kamarádovi, i když je offline. Jakmile se přihlásí, uvidí že po něm někdo něco chce a může reagovat. Navíc můžete na vytvoření obchodní nabídky použít i obyčejný prohlížeč, nemusíte mít kvůli tomu spuštěný Steam. Obchodovat tak nově můžete třeba v práci, kde máte browser, ale Steam ne.

Aktuálně fungují obchodní nabídky pouze mezi přáteli. Valve do budoucna nevylučuje rozšíření možnosti posílat nabídky i lidem, které zatím nemáte v přátelích, ale teď to ještě nepůjde. Pochopitelně také zůstává nastavení soukromí, takže pokud máte svůj inventář nastavený na “Private”, nemusíte se bát, že by se vám v něm někdo přehraboval. Když už nějakou nabídku učiníte, má druhá strana dva týdny na to, aby ji přijala, odmítla nebo upravila. Pokud se do dvou týdnů nic nestane, nabídka expiruje a končí.

Nejnovější články