Následně už se můžete přepínat z jednoho vojáka do druhého, takže když někdo bídně zhyne pod hradbami, máte hned náhradu. Útočníci vítězí v případě, že v časovém limitu zabijí všechny soupeřovy maršály a nebo dobudou trůn. Obránci zvítězí, pokud zabijí všechny protivníkovy maršály a nebo prostě vydrží v časovém limitu.
Nicméně, stejně důležité, ne-li důležitější než bitvy, je stavění hradů. Protože opravdová zábava pořád spočívá v navržení co nejdokonalejšího systému opevnění. Na začátku budete mít k dispozici omezenou škálu bloků, z nichž můžete stavět. S každou bitvou dostanete peníze a zkušenosti. S novými úrovněmi se vám odemykají další bloky a druhy staveb a za peníze si můžete další bloky kupovat. Díky tomu je ve hře přítomný postupný rozvoj a na základě vaší úrovně také matchmaking přiděluje soupeře podobné kvality.
zdroj: Archiv
Jakub Hamerník, který vývoji šéfuje poznamenává, že hra historicky pokrývá období od 8. do 13. století. Na začátku budete mít materiál, bloky a také výzbroj vojáků odpovídající ranému středověku a jak budete postupovat, odemykáte si novější a novější technologie a zbroje.
Trojčlenný tým na hře pracuje už dva roky a investoval do ní ze svých vlastních finančních prostředků. Ty se ale vyčerpávají, a tak vývojáři zamířili na IndieGoGo, kde chtějí vybrat 25 tisíc dolarů. Ačkoliv odhad potřebných financí na dokončení vývoje je 400 tisíc dolarů, chtějí na IndieGoGo především dát o hře vědět a najít případně další investory a také vydělat z prodeje early accessu na Steamu (ten by měl být k dispozici koncem roku). Z peněz by také rádi rozšířili počet členů studia na pět.
Pokud vše půjde podle plánu a tým získá dostatek financí, beta by vyšla v půlce roku 2018 a ještě týž rok by měla vyjít i plná verze. Další detaily najdete na stránkách projektu, případně mu můžete dát palec nahoru na Greenlightu. Pokud se rozhodnete World of Castles podpořit, od 15 dolarů už máte zaručenou hru a vstup do bety.