Šéf vývoje John Warner říká: „Je zde debata o nastupující hrozbě umělé inteligence. Můžeme vytvořit AI, která nám bude sloužit? Kterou dokážeme kontrolovat? Anebo alespoň takovou, která je psychologicky zdravá a nepředstavuje pro nás hrozbu? A když se na to ptáme, co je ono zdraví? Můžeme jej definovat v kontextu výroby AI a máme, jako lidé, vůbec dostatečnou definici? Jak poznáte, že je něco zdravé?“
To nejsou zrovna snadné otázky, ale jen to jasně poukazuje na témata, kterým se The Fall Part 2 bude věnovat. Jako umělá inteligence dokážete vklouznout do těl robotů, abyste je využili k dalšímu postupu. Dojde tak na bojové modely nebo společnice v růžových šatech. Čím více času s nějakým robotickým modelem strávíte, tím víc jim porozumíte, a budete schopní některé vlastnosti přenést do jiného těla.
zdroj: Vlastní
Hra se vás bude snažit postavit do rolí, které vám na problematiku existence či umělé inteligence donutí dívat se z jiné perspektivy. Zároveň tu ale nebude chybět akce, která z prvního traileru nevypadá vůbec špatně, ale také klasické adventurní prvky ve stylu tradičních point and click kousků. Prostě rozmáchlý žánrový mix, který ale staví především na myšlenkách.
The Fall Part 2: Unbound vyjde letos na PC, PS4, Xbox One a Nintendo Switch.