...a fanfára – gigantická monstra zaplaví vnitřnosti počítačových skříní někdy během podzimu roku 2018. To už víte z nadpisu této novinky, já vím, ale bližší informace bohužel nemáme. Dá se předpokládat, že konzolová verze je již hotová a vývojářský tým dle slov producenta Rjózo Cudžimota tvrdě maká na počítačové verzi.
Ve svém kratičkém videu ovšem potvrzuje ještě jednu zásadní věc, která se týká minimálně konzolových verzí: „Po vydání Monster Hunter: World 26. ledna rovněž plánujeme vydávat bezplatné updaty, které mimo jiné přinesou nová monstra. Rozhodně se je na co těšit.“
Nezbývá než doufat, že se stejného servisu dočká i následná PC verze. I když, možná než ve stejný by bylo lepší doufat v obdobný servis, protože vědět dopředu, jaká monstra a prvky teprve přibudou, už tak zábavně nezní. Uvidíme, jak se s tím v Japonsku poperou.