Mage's Initiation chce být RPG adventura jako Quest for Glory
zdroj: tisková zpráva

Mage's Initiation chce být RPG adventura jako Quest for Glory

20. 2. 2013 10:54 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Pokud vzpomínáte na sérii Quest for Glory jako na něco, co bylo skvělé, ale již nikdy se to nevrátí, možná vám zpříjemním tento zasněžený den. Tvůrci z indie studia Himalaya, kteří mají na krku povedené remaky několika původních Quest for Glory a King’s Quest her od Sierry, připravují zbrusu nový hybrid adventury a RPG pod názvem Mage's Initiation.

S projektem vyrukovali na Steam Greenlight a Kickstarter, ale nechtějí po vás peníze na udělání, nýbrž "pouze" na dodělání a vyšperkování hry. Zkrátka a dobře, když vyberou 65 tisíc dolarů, tak hra bude lepší, větší a nablýskanější, ale vyjde i bez vašeho přispění. Zajímavá je ale každopádně už v základu.

Příběh šestnáctiletého adepta magie D’arca, který musí splnit tři úkoly, aby se dostal do úzkého koužku vyvolených mágů země Iginor, bude naplněn řešení klasických adventurních úkolů, vývojem postavy v tradičním RPG stylu a samozřejmě i souboji s různou havětí. Na sérii Quest for Glory se přitom tvůrci z Himalaya odvolávají úplně ve všem, což potvrzuje i video ze hry.

zdroj: Archiv

Audiovizuální stránka je hodně old school, ale nemůžu říci, že na nostalgické struny drnká v mém případě marně. Naopak. Když si k tomu přidám možnost hrát hru čtyřikrát jinak, protože dle počáteční volby třídy mladého hrdiny (dle elementů – voda, oheň, vzduch, země) se pak bude odvíjet nejenom příběh, ale i skladba puzzlů a jejich řešení, tak mi z toho vychází potenciál na velmi zajímavou hru. Jinak vývojáři slibují klasické propriety jako je příběh s několika vlákny, která se budou odvíjet na základě vašich rozhodnutí ve hře, nebo že by vás mělo přes 30 příběhových postav oblažit dabingem.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Mrkněte na video ze hry, mrkněte na amatérsky natočené, ale upřímné video na Kickstarteru a rozhodněte se, jestli byste si variaci na Quest for Glory náhodou nechtěli střihnout. Já docela ano, mé peníze už studio Himalaya má – hrál jsem jejich předchozí počiny a byl spokojený. A soudě dle toho, že za den Kickstarterové kampaně už vývojáři vybrali skoro polovinu požadované částky, tak nejsem sám, kdo Himalaye věří.

Nejnovější články