S projektem vyrukovali na Steam Greenlight a Kickstarter, ale nechtějí po vás peníze na udělání, nýbrž "pouze" na dodělání a vyšperkování hry. Zkrátka a dobře, když vyberou 65 tisíc dolarů, tak hra bude lepší, větší a nablýskanější, ale vyjde i bez vašeho přispění. Zajímavá je ale každopádně už v základu.
Příběh šestnáctiletého adepta magie D’arca, který musí splnit tři úkoly, aby se dostal do úzkého koužku vyvolených mágů země Iginor, bude naplněn řešení klasických adventurních úkolů, vývojem postavy v tradičním RPG stylu a samozřejmě i souboji s různou havětí. Na sérii Quest for Glory se přitom tvůrci z Himalaya odvolávají úplně ve všem, což potvrzuje i video ze hry.
zdroj: Archiv
Audiovizuální stránka je hodně old school, ale nemůžu říci, že na nostalgické struny drnká v mém případě marně. Naopak. Když si k tomu přidám možnost hrát hru čtyřikrát jinak, protože dle počáteční volby třídy mladého hrdiny (dle elementů – voda, oheň, vzduch, země) se pak bude odvíjet nejenom příběh, ale i skladba puzzlů a jejich řešení, tak mi z toho vychází potenciál na velmi zajímavou hru. Jinak vývojáři slibují klasické propriety jako je příběh s několika vlákny, která se budou odvíjet na základě vašich rozhodnutí ve hře, nebo že by vás mělo přes 30 příběhových postav oblažit dabingem.
Mrkněte na video ze hry, mrkněte na amatérsky natočené, ale upřímné video na Kickstarteru a rozhodněte se, jestli byste si variaci na Quest for Glory náhodou nechtěli střihnout. Já docela ano, mé peníze už studio Himalaya má – hrál jsem jejich předchozí počiny a byl spokojený. A soudě dle toho, že za den Kickstarterové kampaně už vývojáři vybrali skoro polovinu požadované částky, tak nejsem sám, kdo Himalaye věří.