Cíl týmu je jasný, jak řekl Neurath pro GameSpot. „Chceme přinést sérii zpátky k životu. Rádi bychom hru spojili s fanoušky, kteří mají rádi původní hry, ale také chceme přilákat nové hráče.“ Jelikož vývoj začal před pár týdny, Underworld Acension se nachází ve fázi vytváření konceptu. Neurath ale říká, že původní hry sice zestárly graficky, ale funkčně stále drží pohromadě. Dá se tedy čekat, že nějaké radikální změny designu nepřijdou. „Někteří z našeho týmu pracovali na původních hrách a mají v jejich srdci své místo. Také nechceme narušit spoustu věcí, které originální tituly dělaly správně,“ potvrzuje Neurath.
I oficiální oznámení jasně deklaruje, že jde o inovaci a ne nějaké šílené experimentování. Ne, že by se to ale od Neuratha, který se v herním designu pohybuje třicet let a patřil mezi zakládající členy Looking Glass Studios dalo čekat. Ze samotné hry teď samozřejmě k vidění nic není, na to je ještě brzo, ale prý se už brzy máme těšit na nějaké konkrétnější informace. Jisté je jen to, že hra vyjde určitě na PC a další platformy „se uvidí.“ Prozatím můžete OtherSide Studios sledovat na Twitteru, Facebooku a oficiálních stránkách.