Vývojáři konečně přistoupili na to, k čemu postupně dospěli snad všichni fanoušci jejich her – je čas na změnu technologie. Příběhové adventury z dílen Telltale byly obvykle zábavné tak nějak navzdory svému enginu a technickému zpracování, a i když třeba zrovna na první sezónu Vlka inspirovanou komiksem Fables vzpomínáme v redakci moc rádi, změna je rozhodně dobrý nápad.
Je mrzuté, že restrukturalizaci odneslo devadesát propuštěných zaměstnanců, tedy 25 procent celého mančaftu, ale chystané „experimentování a iterace“ zní lákavě. Netradiční The Wolf Among Us a jeho noirový detektivní příběh plný postav, které znáte z pohádek před spaním, je rozhodně vhodným kandidátem na první zkušební vlaštovku nového vypravěčského směru.
Nové informace o hře se prý dozvíme ještě letos, a očekával bych i bližší detaily osvětlující ony fundamentální změny. Změna enginu je podle mého skoro nevyhnutelná, ovšem těžko říct, zda se v Telltale rozhodnou pro Unity, Unreal, nebo třeba pro svou vlastní updatovanou technologii. Fanoušky Bigbyho, Batmana, Clementine nebo Guardians of the Galaxy o tom budeme průběžně informovat.