V terminátorské zbroji a se schopnostmi Librariana se pustíte ve střílečce z pohledu první osoby do hlubin Space Hulku, kde budete nacházet prastaré artefakty, zbraně a nevlídné Genestealery. To vše poběží na Unreal Engine 4.
Než se ale začnete radovat, vězte, že Space Hulk: Deathwing nechystá žádné velké studio, ale francouzští Streum On Studio ve spolupráci s Cyanide Studios. Ti druzí prosluli jako výrobci levných, průměrných titulů, ti první naposledy zaujali lehce nadprůměrnou kyberpunkovou E.Y.E Divine Cybermancy.
Kromě nalézání nových zbraní budete rozdělovat zkušenosti do čtyř stromů schopností včetně psykerských, které vám budou k dipozici. Hra by měla vyzařovat, či spíše prohlubovat klasické spacehulkovské klaustrofobní pocity. Space Hulk: Deathwing vyjde v roce 2014 a momentálně můžeme jen čekat na oficiální oznámení a spuštění stránek.