Dying Light 2 na tiskové konferenci Microsoftu oznámil Chris Avellone, který na hře pracuje jako narativní designér. Vedle rozšiřování a vylepšování herních konceptů jedničky tak dvojka vsadí i na příběh, s ním spojené volby a jejich dopad na hru.
Zní to už sice jako ohraná písnička, ale ano, i tady budou mít vaše volby zásadní dopad nejen na ostatní postavy, ale leckdy i na celé okolí či město, viz příklad s vodou v přiloženém videu.
Dialogovými možnostmi to jenom začne a skončit to může například i zásadní proměnou celého města nebo osudu několika lidí. Dopady některých voleb můžete spatřit zanedlouho, na jiné budete muset čekat několik herních dnů.
Košatější příběhové možnosti by tak mohly, obzvláště pod taktovkou Avellona, posunout už tak slibně vypadající zombie akci ještě o kus dál. Dying Light 2 se bude mimochodem opět skládat ze dvou částí, tedy dne a noci. V přiloženém videu ukázali tvůrci jenom den a Avellone pouze naznačil, že v noci to bude mnohem temnější.
Datum vydání jsme bohužel nedostali, ale i přes přítomnost na tiskové konferenci Microsoftu už víme, že hra vyjde na PC, PlayStation 4 a Xbox One.