Možná se ještě motáte v nekonečném koloběhu života a (hlavně) smrti v nedávno vydané Dark Souls II, ale někteří z vás se nakonec vymotají a zatouží po návratu k prvnímu dílu. S červnovým koncem Games for Windows Live by s tím teoreticky mohl být problém a Namco Bandai dlouho nechtěla prozradit, co vlastně s hrou bude. Jestli bude, nebo nebude.
Stresující ticho rozrazil až oficiální blogpost, který přinesl dvě zásadní stanoviska. Dark Souls bude v blízké budoucnosti nadále i s GfWL fungovat (zřejmě do vypnutí služby), zatímco se Namco Bandai snaží zajistit, aby Dark Souls mohla dále plně fungovat s využitím jiné služby než GfWL.
Konkrétní řešení problému tedy Namco Bandai prozatím nemá, ale boldem zdůrazněné sliby lze brát jako stoprocentní závazek, že si fanoušci Dark Souls si oblíbenou hru zahrají i v dalších letech a měsících.
Jestliže Dark Souls na vyřešení svých problémů stále čeká, PC verze Halo už je za vodou a oznámené vypnutí GameSpy serverů nemusí hráče této 11 let staré střílečky ani smykem trápit. Nejdříve se k záchraně Halo multiplayeru přihlásila služba GameRanger, nyní ale situaci vyšperkovali vývojáři z Bungie.
Přestože už jim značka Halo nepatří a momentálně mají plné ruce práce s vývojem Destiny, našlo si pár lidí z Bungie čas, aby ve spolupráci s členy komunity připravili a vydali nový patch pro PC verzi Halo. A pozor, patch do hry nejenom přidává nový server browser namísto původního GameSpyovského, ale rovněž řeší několik chybek technického rázů, co řadě hráčům hraní PC verze Halo v posledních letech kazily.
Kompletní výpis oprav, které patch přináší, najdete na webu Bungie. Krom jiného už funguje i databáze CD klíčů, abyste případně měli prostředek k banování otravných hráčů z dedikovaného serveru.