S Bombshell máte pocit, že se vrátila devadesátá nebo rovnou osmdesátá léta. Kdybych chtěl být krutý, řeknu, že i kvalitou animace v traileru. Ale je třeba chápat, že Interceptor není velké studio. Zápletka je ale bez diskusí tradičně staromilská.
Bombshell (to je její přezdívka) trpí ztrátou své jednotky vojáků, kteří pro ni byli jako rodina. Teď jsou mrtví a při výbuchu s nimi ztratila i ruku, místo které má novou bionickou pazouru z černého trhu, co umí morfovat do různých zbraní. A nejen zbraní, Bombshell umí udělat ze své ruky věž s kulometem nebo drona.
Právě zbraně, které nacházíte, asi vytvoří základní složku, kvůli níž tvůrci říkají hře akční RPG. Bombshell přitom sledujete z izometrického pohledu, takže i když se trailer tváří jako klasická střílečka, hra se vrací ke stylu Crusader: No Remorse, když už chceme sáhnout hlouběji do herní historie.
Herní cesta Shelly začne při záchraně prezidentky ze spárů robotického monstra, ale jak se zdá, postupně se propracuje i na jiné planety, kde bude nakopávat a rozstřelovat mimozemská monstra a případně roboticko-mimozemská monstra.
zdroj: Archiv
Bombshell vyjde v první polovině příštího roku na PC a PlayStation 4. Autoři slibují, že ke hře dodají nástroje pro tvorbu modifikací, ale také si sami slibují, že z jedné hry bude časem série. Hloubku by hře měly dodat i další RPG prvky, jako je nelineární průchod misemi, vedlejší úkoly a samozřejmě zkušenosti, za které si kupujete nové schopnosti.
Na jednu stranu tak Bombshell vypadá neskutečně natvrdle (vážně ještě někoho bere drsná punkerka s plechovou rukou a podprsenkou, která drandí na motorce, byť v rámci retro nadsázky?), ale na druhou stranu slibuje poctivou zábavu v žánru, který by dnes zasloužil trochu podpořit.
Pokud tahle akce bude odsýpat rychleji než náboje polykané kulometem, ať si je hrdinka za vlasy přitažená jak chce. Že to kluci z Interceptoru berou s pořádnou porcí nadsázky vážně vám ostatně napoví i pekelně dlouhé video, které se věnuje vzniku hry a konceptu postavy.