Activision chystá Call of Duty verzi BlizzConu
zdroj: tisková zpráva

Activision chystá Call of Duty verzi BlizzConu

30. 6. 2011 11:24 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Zdá se, že to Activision s totálním nasazením značky Call of Duty do všech složek herního průmyslu myslí vážně.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Od Blizzardu se zjevně mnohému učí a tak po ekvivalentu Battle.net v podobě CoD: Elite přichází festival pro všechny fanoušky série s názvem Call of Duty XP 2011. Oč přesně půjde se více rozpovídal Eric Hirshberg z Activisionu.

"Call of Duty XP bude ultimátní fanouškovský zážitek pro všechny příznivce Call of Duty. Dvoudenní pohlcující festival pro všechny fandy Call of Duty. Myslíme, že o něco posuneme laťku pro všechny tyto živé akce pro fanoušky. Budujeme repliku jednoho z levelů z Call of Duty v reálné velikosti, který bude sloužit jako paintballové hřiště. Budete si tedy moci prohlédnout The Pit na vlastní kůži. Navíc is budete moci dát hamburger z Burger Townu z Modern Warfare 2“. Hamburger. Ano. Koncept "chléb a hry" pojatý do posledního písmenka. Nicméně bude zde i potrava duchovnějšího rázu? Prý ano.

Návštěvníci by se měli dočkat tématických bloků, rozhovorů s klíčovými vývojáři (West a Zampella asi ne, že?) a celkově by se měli fanoušci podívat za oponu přípravy velké hry a celé velké značky. Jak říká Hirshberg „zamíříme na vývojáře pořádný reflektor“. Zahrát byste si prý už mohli multiplayer Modern Warfare 3. Nicméně pokud jste fanoušky Call of Duty a máte o událost zájem, potřebujete i další informace jako třeba kdy, kde, za kolik a kolik.

Místo je tak nějak tradiční – Los Angeles, kde bude pro potřeby události vyhrazeno dvanáct akrů. Kdy – 2. až 3. září tohoto roku. Ovšem špatnou zprávou je počet lístků. Do prodeje jich půjde online 19. července pouze šest tisíc, což není moc. Hirshberg se zaklíná tím, že chce, aby všichni hráči měli pořádný, stoprocentní zážitek a nemuseli se věčně někde mačkat v davu a frontách. Cena lístku bude 150 dolarů, což dává dohromady sumu, která ani zdaleka nezaplatí veškeré náklady na celou akci. S tím ale Activision nepočítá, celé je to velmi dobře promyšlená reklamní akce, jejíž výtěžek z prodeje lístků půjde celý na kdysi založený program Call of Duty Endowment, což je organizace, jíž Activision pomáhal založit a která hledá nová pracovní uplatnění veteránům, kteří se vrací z války.

Takže pokud jste opravdu hardcore fanoušky série, asi byste měli začít šetřit a čekat na spuštění prodeje, protože je možné, že za půl hodiny bude po lístcích. Vy ostatní budete mít plné pokrytí spoustou videí a dalších doprovodných materiálů z celé akce. Dle jejího průběhu a úspěchu se pak prý Activision rozhodne, zda učiní z Call of Duty XP každoroční záležitost. Nu a my jsme zvědavi, zda se na výstavě někdo popere („to máš za to kempování, ty noobe!“ a nebo přijde před budovu demonstrovat skupinka hardcore fanoušků Battlefieldu. Tak co, pojede někdo z České republiky?

Nejnovější články