Společnost KOEI (viz Dynasty Warriors) se totiž právě v tu dobu chystá uvést coby průvodní PS3 titul svůj vlastní projekt (vyvíjený v dílnách jejího torontského studia) s názvem Fatal Inertia. Tyto futuristické vznášedlové závody jsou poháněny technologií Unreal Engine 3 a slibují nevšední akční zážitek opepřený možností využití až osmi různých zbraní, jež se neomezují na prosté exploze za zadky protivníků, ale přímo na jejich fyzickou výkonnost. Jejich efekty jsou zachyceny na nových ukázkách.



Vznášedla jako taková nebudou oněmi zbraněmi vybavena standardně. Získat je budete moci až při samotném závodění, když je budete schopni za jízdy sebrat z po trase roztroušených stanovišť. K dispozici tak budou například magnety, které velmi citelně ovlivní soupeřovu rychlost, řízení i rovnováhu. Pak jsou tu také rafinované bomby, jež se díky senzorům citlivým na přiblížení zaměří na cokoliv metalického a při detonaci uvolní každá 10 magnetů, jež nešťastníkovi, který to schytá, také pěkně zamotají hlavu. Nechybí samozřejmě ani rakety, ale i ty jsou v zásadě magnetické a fungují tak, že se nalepí na vznášedlo, načež se spustí a vychýlí stroj z jeho dráhy. Raketu lze použít i pro vlastní potřebu, když ji připevníte na zadek, znatelně vás na chvíli zrychlí.
Kde jsou zbraně, tam je k dispozici silový štít, který chrání majitele před vnějšími útoky. Na druhou stranu znemožní použití vlastních zbraní. Aby toho nebylo málo, tak budete moci vypouštět ještě kouřovou stěnu, použít EMP, neboli impuls, který poněkud odstřelí funkce všech elektronických zařízení v dané oblasti, energetickou nárazovou vlnu a časový dilatátor (jeho výskyt je prý velmi vzácný), s jehož pomocí zpomalíte tok času pro všechny kromě sebe. Mimochodem, veškeré poničení, které utrpíte během závodů, bude nejen vidět, ale i znát na výkonu stroje. Jeho ovládání se bude podle toho měnit.