Video po většinu doby snímá boj mezi hrdinou a kanci, popř. neidentifikovatelnými potvorami. Ukázka na mě působí poměrně amatérským dojmem, od audiovizuální prezentace až po obsah a jeho provedení. Co se herní náplně týče, na homepage se dozvíte, že Heart of Eternity má být unikátním RPG odehrávajícím se v ohromném světě, jenž se nebude muset nijak loadovat a prvé řadě by měl žít vlastním životem. Údajně bude obsahovat 100 – 150 questů.



Zkušenostmi získanými za splněné úkoly bude hráč rozvíjet pět základních (obligátních) schopností – síla, obratnost, odolnost, inteligence, magická proniknutelnost a k tomu ještě dalších 10 subskillů. Co se boje týče, ovládnout budete moci čtyři techniky ala obouruční meče nebo zbraně na dálku. Pro efektivnější komba bude možné různé styly i mixovat. Počet větví magie se zastaví na čísle 4, přičemž čarování i mlácení by mělo jít vzájemně kombinovat. Dále se vaše pozornost zaměří na dalších osm schopností sloužící ke zvyšování účinnosti zbraní a kouzel. Mimochodem, inkasované zranění nebude záležet jenom na brnění, ale zohledňována má být i kondice hrdiny.
Samozřejmě ani v Heart of Eternity nesmí chybět dynamické změny počasí, realistická fyzika, věrohodné animace a krásná grafika. Paradoxem ovšem je, že ani jedno z toho v onom traileru nespatříte. Nálepka „mutliplayer included“ zní u free-form RPG sice skvěle, ale nevím, jak moc zábavným se stane pouhé bitkaření v aréně v rámci módů deathmatch / co-op a to pouze přes LAN. Minimální HW nároky tohoto titulu, jenž by měl vyjít nejdříve koncem 2006, budou 1 GHz, 256 MB RAM a 128 MB grafická karta. A pokud byste se na něco chtěli zeptat vývojářů (třeba proč je na těch nových screenech grafika o dost hezčí než ve videu) a ovládáte ruštinu, můžete navštívit tamní fórum.