Real-time strategie nové éry - Roughnecks
zdroj: Archiv

Real-time strategie nové éry - Roughnecks

5. 8. 2002 22:20 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Cílem německého vývojového týmu Similis je vytvořit takovou real-time strategii, která by mohla s přehledem konkurovat i 3D střílečkám a 3D akčním adventurám, alespoň co do hloubky grafického provedení.

Výsledkem jejich snažení by se měla stát hra s názvem Roughnecks, z níž jsou i první obrázky níže.

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv
nové obrázkykompletní galerie

Roughnecks ponese i některé prvky RPG. Zejména pak ty, jež se týkají samotných postaviček. Každý z charakterů bude oplývat nejrůznějšmi vlastnostmi, které bude možno během hry rozšiřovat a vyvíjet. Tito hrdinové navíc budou mít k dispozici určité jedinečné vybavení. Obzvášť pyšní jsou však tvůrci na svůj systém soubojů. Ten by dle jejich plánu měl být zcela flexibilní a dymanický, a měl by umožňovat v podstatě neomezený pohyb postavy. Hráč by měl také získat naprostou kontrolu nad všemi akcemi i pohyby svých jednotek.

Velké úsilí chtějí Similis věnovat i umělé inteligenci. Cestu vám zkříží nejeden nepřítel a vy musíte být připraveni i na to, že časy, kdy se všechny nepřátelské jednotky chovaly předvídatelně a naprosto stejně, jsou již dávno pryč. Roughnecks vám ale udělá radost aspoň v tom, že kromě "chytřejších" jednotek, které vám skutečně nedají nic zadarmo, se zde vyskytnou i takové ty "jednodušší" typy. Přesné datum vydání zatím nebylo zveřejněno, ale odhadem si lze tipnout, že dříve než na konci příštího roku se se hrou asi nesetkáme.
zdroj: homepage

korgull

Nejnovější články