Gothic III - další informace a scany
zdroj: tisková zpráva

Gothic III - další informace a scany

27. 4. 2005 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Ani to dlouho netrvalo a další německý časopis, tentokrát PCGames, se vytasil se svým šestistránkovým preview a půltuctem dalších obrázků (thx GameSpot) z očekávaného třetího dílu fantasy RPG ságy Gothic.

Výtah těch nejdůležitějších střípků a jejich překlad do češtiny promptně provedla domácí fanouškovská stránka Gothicz.net, kde se dočtete mj. o uspořádání herního světa (nebude se náhodně generovat), potravinovém řetězci, ovládání s maximálním využití myši, NPC i guildách, absenci multiplayeru, orchestrálním soundtracku či grafice ("Ve hře nebudou existovat dva identické stromy").

    Co guildy? Místo zažitých tří bude k dispozici přímo 6 jakýchsi "lidových" spolků - zákeřní vrazi, lovci otroků (???), nomádi, lesní lidé, vzbouřenci a skřeti. To vylučuje, že budete při opakovaném hraní řešit tytéž úkoly. Pro různé guildy budou různé variace úkolů a některé budou dokonce naprosto odlišné. Jednotlivé questy by měly mít více cest ke zdárnému řešení. Zajímavá je poznámka, že v obsazených městěch se lze pokusit o vyvolání povstání... [více]
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jelikož prakticky všechny dosavadní informace o Gothic III čerpaly z útržkovitých amatérských překladů z článků v německých časopisech do angličtiny, není divu, že tu a tam došlo k nějakému omylu nebo nesprávnému pochopení věci. Kai Rosenkrans z vývojářské firmy Piranha Bytes se proto rozhodl uvést na pravou míru některé skutečnosti o náplni hry. V ní nebude šest ras, jak uváděl PCAction před týdnem, nýbrž jen dvě - lidé a Orkové (žádní Elfové ani Hobitti) - které se však budou existovat v různých provedeních podle toho, ze které části země pochází (Nordmar, Wilderness atd.). Zapomeňte také na dvacet klasických měst velikosti Khorinis, tvůrci tím prý mysleli převážně obyčejné vesnice.

Díky možnostem současných moderních technologií (velké využití Pixel Shaderů 3.0, postavení na DirectX 9.0b/c) se vytváří všechna monstra od nuly, neboť kreatury z minulých dílů Gothicu by vedle nich vypadaly jako kreslené figurky. Orkové ve trojce nejenže mají jiný původ, ale také budou mnohem inteligentnější a komunikovat mezi sebou, byť umělá inteligence ještě není zdaleka hotova. Engine si z větší části napsali autoři sami, ale částečně jim vypomáhá EmotionFX2 a Gamebryo (použitý např. v Morrowindu nebo Dark Age of Camelot). Poslední upřesnění se týká obrázků, z nichž mnozí mylně vydedukovali, že ve hře budou samé potvory ve stylu Jurského parku, ale dinosaury prý nepotkáme. Více potvrzených faktů se dozvíte z oficiálního diskusního fóra u JoWoodu.
zdroj: fansite

jd

Nejnovější články