Závodní simulace Project Cars přijede s definitivní jistotou na začátku května
zdroj: tisková zpráva

Závodní simulace Project Cars přijede s definitivní jistotou na začátku května

16. 4. 2015 12:02 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Po včerejším představení hardwarových nároků se závodní simulace Project Cars nově chlubí i definitivním datem vydání. To je po dvojím předešlém odkladu stanoveno na 8. května, kdy hra vyjde na PC, PS4 a Xbox One. Kdy dojde na Wii U verzi zatím nevíme. Ku příležitosti zveřejnění výše zmíněné zprávy tvůrci přihodili i nový trailer, který vysvětlí, co to znamená stát se závodní legendou.

Jak jsme se dozvěděli včera, na obou konzolích hra poběží v 60 FPS, ovšem s rozlišením 1080p na PlayStation 4 a 900p na Xbox One. Jak se ale dozvídáme z Digital Foundry, i konzolové verze budou mít spoustu možností nastavení a to v míře, jíž bychom čekali spíše u PC. Od základních věcí jako je volba, zda chcete vidět dešťové kapky se rychle dostanete k přepínání lens flare efektu, postprocesovým filtrům či nastavení FOV (field of view) u všech možných typů kamery (z kokpitu, závodníkovy přilby, kapoty, nárazníku atd.)

Hráči na konzolích si tak budou moci opravdu široce pohrát jak s nastavením základních herních prvků jako je míra poškození a asistence při řízení, tak i z hlediska vizuálního zpracování. Právě třeba nastavení FOV rozhodně nepatří mezi standard, jaký na konzolích (a pohříchu často ani na PC) vídáme a je vážně sympatické, že Slightly Mad Studios i do PS4/ Xbox One verze Project Cars tyto možnosti dali. A na závěr pro jistotu ještě jednou – hra vychází 8. května na PS4, Xbox One a PC.

zdroj: Archiv

Nejnovější články