Streamování her skrze službu Xbox Cloud Gaming si už vyzkoušelo víc než 20 milionů hráčů. Během hovoru s investory to oznámil šéf Microsoftu Satya Nadella. Jde o významný nárůst oproti 10 milionům hráčů, kterými se Microsoft chlubil teprve v květnu letošního roku.
Samozřejmě jde ale pouze o číslo lidí, kteří si cloud gaming vyzkoušeli, ne kteří ho využívají k hraní pravidelně každý den či alespoň každý týden. Tato čísla bohužel neznáme, stejně jako neznáme žádné jiná čísla konkurenčních cloudových služeb.
Google se třeba čísly Stadie nikdy nepochlubil. Byť tady se můžeme domnívat, že jejich růst moc velký nebyl, neboť Stadia za pár měsíců skončí. Nvidia také nezveřejňuje čísla ke své GeForce Now a o Amazon Luna jsme taktéž neslyšeli.
Trh streamovaného hraní je v současné podobě (nepočítáme původní pokusy typu Gaikai či OnLive) natolik mladý, že je velký růst v následujících letech jen a pouze logický. Z nuly se roste vždycky nejlíp!