CD Projekt RED před časem v omluvném dopise sliboval, že Cyberpunk 2077 na konzolích staré generace dostane do sedmi dnů opravný hotfix, a tak se skutečně stalo. Během víkendu dorazil update 1.5 na konzole PlayStation 4 a Xbox One, po chvíli se dočkali i hráči na PC a včera i ti z vás, kteří dali přednost Stadii.
Hotfix opravuje na tři desítky situací, které rozbíjely určité úkoly s Jackiem, Delamainem, Saulem, Takemurou a dalšími. Všechny je naleznete v podrobném výpise změn, ale pozor, možná se z nich dozvíte i něco, co byste radši odhalili sami hraním.
Na tomtéž odkaze zjistíte, že tvůrci stihli opravit i některé vizuální chyby jako překrývající se prvky uživatelského rozhraní, nechtěný pohled ze třetí osoby, kde je V bez hlavy, nebo třeba i takový detail, jako že nyní V v inventáři vypadá „skromněji“ po úvodním filmečku zachycujícím jeho/její první půlrok v Night City.
Některé opravy se týkají přímo počítačové verze (vylepšené odlesky ray tracingu, opravené pády hry způsobované určitými systémovými věcmi a podobně), jiné čistě konzolových verzí (ostřejší obraz, opravený vzhled některých aut, už byste neměli propadávat výtahem a tak dále).
YouTuber ElAnalistadeBits si dal tu práci a porovnal ve svých dvou videích (zde a zde) verze Cyberpunku 2077 před vydáním nového hotfixu a po něm. A zdá se, že opravy solidně zahýbaly s chodem hry na starých konzolích. Zejména u základního Xboxu došlo místy k dvojnásobnému nárůstu FPS, z 10-15 na 20-30, což už je znatelné zlepšení.
Tak snad už se nesetkáte s problémy tak často a vánoční svátky si se Cyberpunkem užijete o něco víc. Teď už můžeme začít očekávat lednový první velký patch, po němž je v plánu ještě minimálně jeden na únor.