V Moonbreakeru od tvůrců Subnauticy namalujete figurky a vyrazíte do světa Brandona Sandersona

24. 8. 2022 10:24 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Od podvodního survival k deskovým hrám. Takto jednoduše by šel shrnout nečekaný krok studia Unknown Worlds Entertainment, které vedle dalšího dílu série Subnautica pracuje na tahovém sci-fi s figurkami jménem Moonbreaker.

Hratelnost vás v tomto případě asi moc nepřekvapí. Jde očividně o dalšího zástupce rozpínajícího se žánru tahových strategií s tím rozdílem, že zde chybí animace vašich bojovníků. To proto, že jsou to figurky, což je jeden z aspektů, jimiž se Moonbreaker odliší od konkurence.

Jistě, statické figurky kostrbatě ťapkající po plánu po vzoru skutečných stolních her tu již byly, ale kolikrát jste ve videohře dostali příležitost si je nabarvit? Napovím vám: Takové hry byste spočítali na prstech jedné ruky. Existují, ale moc se o nich neví.

Moonbreaker zdroj: Unknown Worlds

Barvení robotů ve hře Last Call BBS jsem si neskutečně užil a Moonbreaker v této oblasti slibuje ještě pokročilejší nástroje, abyste si mohli vytvořit skutečně unikátní armádu. Je těžké odhadovat, jestli to bude hráče skutečně bavit – trávit značnou část herní doby zenovým barvením a ne samotným hraním není úplně typické. Já se ale nemůžu dočkat.

Vedle taktických tahových soubojů a barvení figurek láká Moonbreaker ještě na jeden stěžejní pilíř: Spolupráci se slavným spisovatelem Brandonem Sandersonem, který vytvořil svět hry. Příběh se nám v prvním traileru se záběry z hraní příliš nepředstavil a je otázka, jak moc bude ve hře s figurkami a arénami vidět. Upřímně, v tomto ohledu se nelze ubránit jisté skepsi…

Moonbreaker bude obsahovat jak režim pro jednoho hráče s výzvami, tak kompetitivní multiplayer, který zde bude pravděpodobně hrát prim. Hraním si odemknete na pět desítek jednotek, ale vývojáři počítají s dlouhodobou podporou ve formě sezón, v nichž se budete honit za unikátními odměnami třeba v podobě potisků na figurky.

Vydání Moonbreakera není nijak vzdálené, tedy aspoň jeho předběžného přístupu, který na Steamu odstartuje již 29. září. V rozpracovaném stavu hra pobude odhadem jeden až dva roky.

Nejnovější články