V kyberpunkové strategii Failure: NeuroSlicers ovládáte prostor, nikoli jednotky
zdroj: tisková zpráva

V kyberpunkové strategii Failure: NeuroSlicers ovládáte prostor, nikoli jednotky

29. 6. 2017 18:38 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

NeuroNet. Rozsáhlá síť vytvořená za jediným účelem – shromažďovat všechny lidské myšlenky ve formě dat. Je pochopitelné, že o nadvládu nad takovým prostorem nutně musí být velký zájem, a kdo jiný by ho měl agresivně projevovat, nežli zlé korporace? A samozřejmě k tomu využijí vás, elitního hackera. Strategie Failure: NeuroSlicers sice nepřichází s kdovíjak originálním zasazením, ale vynahrazuje to hratelností. Místo toho, abyste své jednotky přímo ovládali, totiž pouze nepřímo upravujete jejich chování a ovlivňujete podmínky na bojišti.

Celá akce se odehrává na velmi kyberpunkově vypadající, hexy poseté ploše. Tam budete stavět budovy, produkovat programy (neboli jednotky), používat schopnosti a snažit se porazit nepřítele. Boje probíhají primárně online, ale autoři prý nezapomněli ani na narativní složku – příběhem se prokoušete postupně skrze multiplayerové zápasy, a na konci vás čeká endgame v podobě otevřené války o NeuroNet, v níž se musíte přidat k jedné ze stran.

Vaší možná nejdůležitější dovedností je vláda nad prostorem. Nic vám nebrání náhle vztyčit sloup a zabránit jednotce ve výhledu, nebo jí ho naopak usnadnit eliminací nějaké překážky. Samozřejmě si tímhle způsobem můžete krutě pohrát s pathfindingem nepřátelské umělé inteligence a připravit jí bludiště hodné žánru tower defense.

zdroj: Archiv

Tuhle schopnost je třeba vhodně zkombinovat s možností ovlivnit chování svých i cizích vojáků. Nemůžu vám nabídnout konkrétní příklad (nepodařilo se mi ho vyčíst dokonce ani z více než hodinového streamu), ale zato vím, že důležitým kouskem skládačky budou obranné budovy. O ty se vaši nepřátelé rozbijí jako vlny o skálu, což vám dá šanci podniknout úspěšný protiútok.

Failure: NeuroSlicers se prý od klasických strategií nejvíce liší svým důrazem na makro-, nikoli mikromanagement. Můžete přemýšlet nad celkovou taktikou a dalšími kroky, místo abyste osobně ovládali každého prťavého panďuláka. Posune to hru do trochu oddechovější roviny, která by mohla přitáhnout hráče běžně neholdující žánru RTS? Možná, ale umím si představit, že leckteří hráči by mohli být odpuzeni dost agresivním neonovým grafickým stylem bez očividné osobnosti, a samozřejmě také systémem progrese založeným na kompetitivním multiplayeru.

Autoři ze studia Dream Harvest Games každopádně mají ještě dost času celý zážitek patřičně vyladit, protože hru plánují vydat až na jaře nebo v létě příštího roku. Předběžně se těšit můžou pouze vlastníci PC či Xbox One, o ostatních platformách prozatím není rozhodnuto.

Nejnovější články