Incognita adoptuje stejný přístup, jaký měla Don’t Starve – hra bude k dispozici už v prvních, nedokončených verzích a na základě poznatků hrající komunity bude docházet k jejímu pilování a cizelování. Klei chtějí, aby byla hráčská komunita nedílnou součástí vzniku hry.
Vývoj Incognita přitom probíhal skoro paralelně s Don’t Starve, takže velká část týmu pochází ze stejného fragmentu Klei, který pracoval na mark of the Ninja. Samotný obsah Incognita bude procedurálně generovaný, takže bude mnohem blíže Don’t Starve, než lineárnějším titulům. Cheng přirovnává Incognita k poslednímu XCOMu, nicméně spíše tak nějak rámcově. Podle něj byl XCOM z devadesáti procent o pozicích týmu a deseti procentech o shromažďování informací o nepříteli. Incognita by měla ukázat, že hlavně informace jsou síla.
Jinak Cheng nechce mnoho prozradit, dokonce ani to, zda budeme po mapě běhat s jedním agentem, nebo jich bude více. Hratelná alfa verze by měla vyjít koncem léta, a co se týče platforem, zatím se počítá jen s PC.