Studio však v čele Mikem Kulasem a Mattem Toschlogem (spoluzakladatelé Parallax a později Volition) nechce hrát jenom na nostalgickou notu. Plánují vytvořit moderní akční hru, která v základu ctí odkaz Descenta a nabídne pohyb v šesti směrech, ale pokulhávat za standardem by neměla ani v oblasti příběhu, zpracování herního světa a hudby - na všech těchto aspektech se totiž podílí tvůrci, kteří dlouhá léta pracovali ve Volition na hrách jako FreeSpace, Saints Row, Red Faction a dalších.
Overload bude singleplayerová akce s 15 úrovněmi, ve kterých hráči narazí na více jak tucet unikátních nepřátel a trojici bossů. Pro každý typ nepřátel tvůrci navrhli odlišnou AI, aby akce nebyla monotónní a hráč musel střídat svou taktiku. Tvůrci dále počítají s dvanácti upravitelnými zbraněmi, pěti stupni obtížnosti, podporou všech periferií od gamepadu po joysticky, soundtrackem od dua Dan Wentz & Allister Brimble a příběhem od scenáristy Freespace 2 Jamese Scotta.
Detaily o herním světě a základních bodech zápletky zveřejní tvůrci v průběhu kampaně, možná až poté, co ji úspěšně zakončí. Zatím se zdá, že k úspěchu směřují, potažmo k tomu mají dobře nakročeno. Myšlenka dynamické akce uvnitř masivního komplexu se spoustou tajných zákoutí, kde by měli hráči bojovat s pořádně nabroušenými nepřáteli, hledat a zachraňovat rukojmí a prchat před neřízenou explozí, evidentně má své zastánce. Když k tomu připočteme slib o atraktivní grafice či možnosti vytvářet v editoru a následně i sdílet úrovně, rýsuje se Overload jako zajímavá volba pro hráče, kteří dodnes nemohou zapomenout na zážitky z hraní Descent her. Podívejte se na Kickstarter kampaň a uvidíte sami.
zdroj: Archiv