Ačkoliv je Rogue Factor ani ne rok starý tým, mělo by v něm být dost zkušených vývojářů a ne jen skupinka nadšených elévů. Ale pokud jste původní hru nehráli, přišel čas představit vám, o čem Mordheim je. Název je zvolen podle města, které se nachází v Císařství, asi 500 let před aktuální dějovou linkou „velkého“ Warhammeru. Mordheim je špinavá městská díra, v níž bojují skupinky bojovníků o wyrdstone, úlomky komety, která se nad městem roztříštila a jeho velkou část zničila.
Na rozdíl od velkého Warhammeru, tady má každý hráč jen pár modelů, které představují jeho „gang“ a detailněji jeho členy vybavuje. Bitvy jsou většinou součástí delší kampaně, kdy si hráči mohou postavy zajímat a když vám někerý model zemře, máte smůlu. Byla to hodně taktická hra a nesmírně zábavná. Navíc jí velkou variabilitu dodávala široká škála frakcí, od žoldáků, přes lovce čarodějnic (to jsou moji flagelanti s fanatickým výrazem v tváři a rybami u pasu), Sigmarovy sestry až třeba po Skaveny.
Už dřív jsem si říkal, že jestli má být Mordheim počítačovou hrou, měla by to být tahová strategie s prvky RPG. A vida, Mordheim: City of the Damned je tahová strategie s prvky RPG! Podle popisu by měla počítačová verze fungovat stejně. Zmíněná je většina hlavních stran, své bojovníky budete vylepšovat, kupovat jim nové vybavení a nebo najímat nové členy. V taktice bude hrát roli i terén a to, na co se váš tým specializuje. Zahrát si budeme moci kampaň i se utkat v multiplayeru, což zní jako největší zábava a navázání na tradici původní hry, jejíž podporu Games Workshop ukončili v roce 2004. Mordheim: City of the Damned by měl vyjít na PC koncem roku a u mě se katapultoval na přední příčky nejočekávanějších her.