Střílečka Condor, kooperativní spin-off Controlu, nebude free-to-play
zdroj: Remedy

Střílečka Condor, kooperativní spin-off Controlu, nebude free-to-play

26. 3. 2024 15:30 | Novinky | autor: Šárka Tmějová |

Nejnovější výroční zpráva studia Remedy nabízí mimo grafů a statistik také výhled do budoucnosti. Jedním z chystaných projektů finského studia je také projekt Condor, který oznámilo už v roce 2021 coby multiplayerový spin-off Controlu. Od té doby se po něm trochu slehla zem, tým se ale v mezičase logicky soustředil primárně na dokončení loňského Alana Wakea 2. Po jeho vydání se teď může vrhnout na vývoj dalších titulů a díky finanční zprávě si můžeme udělat rámcovou představu, jak bude Condor vlastně fungovat.

Co se týče samotné herní náplně, odehrávat se má stejně jako Control v Nejstarším domě, centrále agentury FBC. Potom, co ji ovládla paranormální síla, byla budova zapečetěna, uvnitř ale zůstala poslední přeživší jednotka, která se snaží situaci dostat pod kontrolu. Hádáte správně, tohoto týmu se ujmou právě hráči a hráčky.

Condor zdroj: Remedy

„Značka Control snese víc než jeden příběh, víc než jednu postavu. Ve hře s pracovním názvem Condor vezmeme hráče na společnou cestu v hlubinách Nejstaršího domu. Tam budou čelit přesile silných nepřátel a dalším překážkám, kde mají šanci přežít, jen když se mohou spolehnout na svou výstroj a jeden na druhého,“ tvrdí oficiální anotace chystané hry.

Condorem se počítá na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S, vzniká na interně vyvíjeném enginu Northlight, který využívají všechny hry studia od Quantum Break.

„Plány jsou velmi ambiciózní, fanoušci mají spoustu důvodů, proč se těšit na budoucnost a na to, co přineseme v souvislosti s oblíbenými značkami,“ píše v průvodním textu CEO Remedy, Tero Virtala. Spin-off Controlu bude kooperativní hrou a zároveň prvním krokem studia vstříc hrám coby službám. Momentálně je v předprodukční fázi, naplno se kolečka vývoje mají roztočit ještě v letošním roce.

Condor nebude free-to-play, ale nebude se ani prodávat za plnou cenu. Nižší počáteční nacenění hodlá studio dohánět v průběhu let kontinuálním vydáváním dodatečného obsahu.

Rozpočet se bez nákladů na marketing má pohybovat kolem 25 milionů eur (asi 630 milionů korun). O vydání hry se původně mělo starat vydavatelství 505 Games, Remedy se ale letos v únoru povedlo od vydavatele získat kompletní práva na značku Control, a tedy i možnost vydat si chystaný spin-off samo.

Nejnovější články