Zaregistrovali jste vydání multiplayerové akce Rocket Arena od EA? Gratulujeme, pak jste na tom lépe než lecjaký profesionální herní novinář. A také zjevně patříte k velmi úzkému okruhu hráčů, protože launch tohoto titulu se nedá označit jinak než jako pořádný průšvih.
Pouhé dva týdny po vydání se hrdinská týmová akce Rocket Arena potýká s naprosto zoufalým počtem aktivních hráčů. Vydavatelství se s tímto faktem snaží bojovat zbraní z nejúčinnějších – masivními slevami. Na platformě Origin můžete hru nalézt se 75% slevou v Mythic Edition s doplňkovými bonusy a prémiovou měnou, základní edice je pak zlevněna o 83 procent. I české kamenné prodejny ji už prodávají pod 250 korun, a to jak na PC, tak i ve verzích pro konzole.
Databáze SteamDB ukazuje, že po čtrnácti dnech činí denní maximum současně hrajících uživatelů smutnou cifru 142. Ani v den vydání ovšem nešlo o servery bořící pecku, peak tehdy ukazoval něco málo přes 900 uživatelů.
Jak se zdá, největším problémem je fakt, že Rocket Arena je zkrátka amalgámem jinde viděných nápadů, který přichází příliš pozdě. Vaz mu navíc láme rozhodnutí vynechat model free-to-play a vydat se tradiční cestou „prémiového“ titulu. Ubisoft se svým Hyper Scape slaví úspěch možná právě proto, že do hry můžete naskočit bezplatně.
Otázkou zůstává, jak bude EA situaci řešit. Na rozdíl od zmiňovaného Ubisoftu, který v minulosti opakovaně dokázal neúspěch chytrými kroky obrátit, nemá zrovna tohle vydavatelství v dodatečné péči dobrou pověst, a pokud si mohu tipnout, nechá Rocket Arenu spíše vyšumět do ztracena nebo ji bez milosti zařízne. Vzpomínáte si ještě na Anthem?