Šéf vývoje Hades II nastínil, jak se bude měnit předběžný přístup

20. 5. 2024 15:30 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Hades II je už dva týdny dostupný v předběžném přístupu a těší se obrovské slávě hráčů i kritiků, které překvapuje už jen tím, kolik obsahu tato stále ještě rozdělaná hra od Supergiant Games už teď nabízí. A časem ho bude ještě víc.

Tvůrci stále nevědí, jak dlouho akční roguelite v předběžném přístupu setrvá, ale jsou si téměř jistí, že ho v letošním roce neopustí, jak se ostatně můžete dočíst na produktové stránce na Steamu. Šéf vývoje Greg Kasavin to pro jistotu ještě zopakoval v rozhovoru pro PC Gamer, kde se zároveň podělil o další detaily.

„Z krátkodobého hlediska máme v plánu vydat několik relativně menších patchů, jež vylepší ty části hry, které je v krátkém čase možné vylepšit a které tak zmírní problémy, na něž upozorňují někteří hráči. Zároveň doufáme, že tím hru ještě vylepšíme pro ty hráče, kteří jsou s ní už teď spokojení,“ uvádí Kasavin.

Až tým splní tuto část plánu, zaměří se na vývoj prvního velkého updatu, na kterém bude pracovat několik měsíců a v tomto období nebudou pro hru vycházet žádné další patche. Od updatu můžete očekávat nové funkce, další lokace, nepřátele a další obsah.

„Potom tento nový obsah několikrát opravíme podle množství problémů, a nakonec budeme celý proces opakovat do doby, než budeme hru považovat za hotovou,“ dodává Kasavin. Takže se můžete těšit na minimálně dva, potenciálně i více velkých updatů, které by mohly obsahovat například nové zbraně a bohy, kteří v současném stavu hry dle očividných náznaků chybí, stejně jako na dokončení příběhu Melinoë a její mýtické rodiny.

Nejnovější články