Jason Kingsley k tomu říká: „Když vyšla v roce 1980 původní Battlezone, dávno předtím, než jsme začali vyvíjet hry, já a Chris jsme byli velkými fanoušky hry. Před dvěma lety jsme získali práva na Battlezone a nemohli jsme tomu uvěřit. Splnil se nám sen a tak je naším cílem nabídnout onen pocit revoluční hratelnosti nové generaci hráčů. Chceme použít VR systémy, abychom plně zaujali imaginaci současných hráčů, stejně jako nás pohltila původní Battlezone.“
Jak se ale ukázalo, nezůstane jen u remaku původní hry z roku 1980. V roce 1998 totiž vyšla kompletní předělávka od Activision, která se taktéž jmenovala Battlezone. Hra se přesunula na pole hybridu mezi střílečkou a realtime strategií, kde tvůrci vcelku tradiční RTS hratelnost ozvláštnili nutností všechny jednotky ovládat přímo z kokpitu. Na jejím remaku taktéž Rebellion bude pracovat, ovšem už jen pro PC. Ani o jednom z titulů nevíme o mnoho více, snad jen kromě faktu, že oba poběží na Asura enginu.
zdroj: Archiv