Ray tracing ve Far Cry 6 bude výsadou PC hráčů. Konzolisté ostrouhají
zdroj: Ubisoft

Ray tracing ve Far Cry 6 bude výsadou PC hráčů. Konzolisté ostrouhají

24. 9. 2021 11:12 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Včera padlo embargo na nové informace o nadcházejícím Far Cry 6, o které se s vámi podělil Pavel ve svém preview. V zahraničí se zároveň vyrojily rozhovory s vývojáři, z nichž vyšlo najevo, že ray tracing nebude pro všechny. Realistické odlesky si užijí pouze hráči na počítačích s tím správným hardwarem, zatímco konzolisté mají smůlu.

Skutečně je to tak, že na PlayStationu 5 a Xboxu Series X|S nebudete mít ani na vybranou, jak bývá obvyklé. Vývojáři zkrátka zcela zavrhli možnost ray tracingu na nových konzolích a zaměřili se plně na podporu 4K při 60 FPS.

„Naším cílem bylo využít možností nového hardwaru k optimalizaci výkonu s cílem dosáhnout 4K při 60 FPS s tím, aby u toho zároveň fungovaly nové systémy jako třeba dynamické počasí,“ prozradila vedoucí programátorka Stephanie Brenham webu WCCFtech.

Konzolisté rovněž přijdou o funkci FidelityFX Super Resolution od AMD, která je opět výsadou PC verze hry. Na druhou stranu můžete na nové generaci konzolí počítat s ostřejšími texturami, více detaily a větší dohledností, než jak tomu bude na minulé generaci.

Je sice škoda nemít na výběr, ale zase, kdo z vás by ve výsledku dal přednost ray tracingu před 60 FPS při 4K? Tak či tak si Far Cry 6 zahrajeme již opravdu brzy – 7. října.

Nejnovější články