Coby nepokojná dušička se rozhodně nechcete smířit s osudem věčného hnití v podsvětí, jeho milý šéf Hádés ovšem na podobné plány myslel a v pekle vystavěl důmyslné bezpečnostní mechanismy. Hra se tváří jako mix Diabla a starých dungeonů, ovšem s tou změnou, že v případě smrti začnete vždycky hezky od začátku. Cestou potkáte různorodou havěť, od pekelných psů po smyslnou dámu s růžovou kšticí.
Grafický styl odpovídá standardu Supergiantů (=absolutně nádherný) a za poplatek dvaceti eur si můžete lístek za převoz přes řeku Styx pořídit i vy. Připomínám ovšem, že jde o předběžný přístup, který vývojáři vzletně nazývají „živoucí hrou v aktivním vývoji“, aby ji pravidelně obohacovali o nové mechaniky, postavy, místa, schopnosti, mimořádné události a tak dále.
Hades si prozatím zahrajete pouze na PC, vydání plné verze by tvůrci chtěli stihnout příští rok. Bastion a Transistor letos vyšly i na Nintendo Switch, jedinou z hlavních platforem, kde si novější hry od Supergiant Games vůbec nezahrajete, tak zůstává Xbox One. Tam se skrz zpětnou kompatibilitu z Xboxu 360 dostala jen Bastion z roku 2011, která ale díky grafické stylizaci vypadá pořád skvěle.