Ze Sifu se nakonec vyklubala nesmírně stylová óda na kung-fu, která je kvalitní, zábavná, ale také náročná, jak referuje ve své recenzi Honza Slavík. Právě vysoká obtížnost skvělých soubojů může být pro mnoho hráčů velkou překážkou, ale najdou se i tací, kterým plynulé bitky po týdnu už přestaly poskytovat jakoukoliv výzvu.
Vývojáři ze studia Sloclap mají pro oba tábory dobrou zprávu. Nadcházející update hru obohatí o nové režimy obtížnosti, mezi nimiž nebude chybět lehčí ani těžší možnost. Studio tak kráčí po stejné cestě jako tvůrci plošinovky Metroid Dread, kteří minulý týden oznámili příchod toho samého.
Update má dále zlepšit kvalitu titulků a na PlayStationu 4 a 5 konečně v něm začne fungovat mód vysokého kontrastu, který je od vydání kvůli chybě na konzolích nefunkční a těží z něj pouze hráči na počítačích. Tvůrci bohužel neprozradili, kdy se Sifu těchto novinek dočká.
Vývojáři se minulý týden pochlubili, že Sifu už prodalo půl milionu kopií. Český distributor Hype zase avizuje krabicovou verzi hry pro PlayStation, která má vyjít 5. května s českými titulky. Ty v digitálních verzích zatím chybí, ale snad se do nich posléze dostanou formou updatu.