Babylon's Fall měl být prvním velkým pokusem o dlouhodobě podporovanou hru jako službu z dílen legendárního studia PlatinumGames, který ale bohužel shořel hned při startu. Extrémní nezájem hráčů i nepříliš pochvalné recenze (včetně té naší) ale studio neodradily od snah zachránit, co se dá.
Ačkoli projekt ani zdaleka nedosáhl očekávání vydavatelství Square Enix (které je obecně známo svou nespokojeností i s daleko úspěšnějšími projekty, své by o tom mohl vyprávět třeba poslední Tomb Raider od Eidos Montreal), z prohlášení studia je zřejmé, že plánovaná podpora hry bude pokračovat.
Podle autorů nejsou v plánu žádná omezení vývoje, obsah pro druhou sezónu hry je prý skoro hotov a tým už se začíná soustředit na sezónu třetí. Zítra bychom se měli dočkat nového updatu, který přinese další příběhovou kapitolu, mapu, typ zbraně, frakci a také zvýší maximální dosažitelnou úroveň a přidá nový herní režim jménem Gauntlet.
To navíc není vše, protože už příští týden, 29. března, se dočkáme limitovaného eventu, který Babylon's Fall propojí s mnohem úspěšnější a milovanější značkou. Řeč je o Nier: Automata, který je taky mnohem, mnohem lepší hrou. Pokud vám tedy chybí krátká sukně 2B, ještě novou hru neprodávejte do bazaru.
Babylon's Fall si v Patrikově recenzi odnesl hrozivé hodnocení 4/10, kromě zábavných soubojů hra nedělá dobře prakticky nic. K dispozici je na PC a současné i minulé generaci PlayStationu. Doufejme, že Bayonetta 3 dopadne líp.