Payday 3 neřeklo poslední slovo. Chystá offline režim i přechod na Unreal Engine 5
zdroj: Starbreeze

Payday 3 neřeklo poslední slovo. Chystá offline režim i přechod na Unreal Engine 5

4. 3. 2024 11:30 | Novinky | autor: Jakub Malchárek |

Kooperativní heistovka Payday 3 nemá zrovna na růžích ustláno. Na Steamu si pokračování online vloupaček užívá jen 40 % hráčů a hráček z více než 37 tisíc recenzí. Nespokojení zákazníci, kteří tvoří zbylých šedesát procent hodnotících, si stěžují na přebujelou politiku DLC, špatnou AI, málo obsahu a mizerný progres, který nemotivuje k hraní.

Švédské studio Starbreeze půl roku po vydání nad hrou neláme hůl (i přes nízké počty aktivních hráčů a prodaných kopií) a v chystané aktualizaci Operation Medic Bag plánuje změny. Cílit na slabiny hry jim pomáhá obrovské množství dat a statistik, které za šest měsíců od hráčů posbírali. Od optimalizace přes komunikaci až po znovuhratelnost.

Největším přídavkem, po kterém volala nemalá část publika, budou režimy, které vám umožní hrát sólo a offline. Změní se například i uživatelské rozhraní, systém progrese v budoucnu nebude navázaný na výzvy, ale přímo na plnění misí. Počítá se také s novým obsahem, ať už v rámci plánovaných tří placených DLC, ale i zdarma. V neposlední řadě se studio také chytá za nos s naceněním DLC a momentálně cenovou politiku přehodnocuje.

Část vývojářů začíná pracovat na iteraci hry, která poběží na Unreal Enginu 5. Všechny tyto změny by měly přijít ještě letos. Otázkou zůstává, jestli o hru bude ještě zájem - třeba by se ale Payday 3 mohlo stát dalším vzácným herním příběhem o vykoupení.

Nejnovější články