"Některá z těchto nastavení nemusí na konkrétních sestavách fungovat, mohou být zabugované nebo omezené hardwarově," varuje id Soft. "Protože hráči ale chtěli možnost většího grafického přizpůsobení, rozhodli jsme se vydat patch, který v nastavení odemyká další položky. Ne všichni z nich ale budou moci těžit." Nově můžete ovládat v-sync, cachování textur nebo anisotropické filtrování.
John Carmack i výkonný šéf vývoje Tim Willits se v čerstvých rozhovorech shodli nad tím, že zatímco konzolové sestavy testováním proběhly bez problémů, na různých PC se objevily problémy. "Všechny nás v id Softu frustruje a mrzí, co musí zažívat majitelé PC verze hry. Nadále spolupracujeme s AMD, ATI i Nvidií na tom, aby pro Rage co nejdříve existovaly definitivní ovladače."
Carmack sám označil celou situaci za "pěknej průs-r". Je prý spokojený s tím, jak id Softu vyšlo vstříc AMD ještě před vydáním, ale když se hra objevila na pultech, firma vydala špatné ovladače a polovina všech majitelů Rage tak nemohla hrát bezproblémově. Carmack dnes odmítá, že by na vině byl vývoj Rage na konzolích coby hlavní platformě.
"PC pro nás není hlavní vývojářská platforma, i když to někoho jistě naštve. PlayStation 3 i Xbox 360 mají početnější hráčskou komunitu, i když dnešní PC sestavy jsou samozřejmě až desetkrát výkonnějí," řekl Carmack. "Dnes ale o kvalitě hry nerozhoduje technologie, nýbrž časová investice ze strany vývojářů."