Vedoucí vývoje Anatoliy Guyduk, slibuje, že tvůrci při vývoji kladli důraz na RPG prvky, hardcore hratelnost a především propracované, atmosférické a nelineární vyprávění. Zmiňovaná vesmírná loď nebo spíše už stanice totiž brázdí vesmírem už čtyři staletí a její obyvatelé se stále snaží najít novou domovinu. Za danou dobu už se na lodi vytvořila svébytná společnost, která připomíná dekadentní metropoli plnou politických i ryze násilných konfliktů.
Součástí líčení dystopické vize budoucnosti v Insomnii budou i košaté dialogy, přičemž se příběh dočká i několika různých zakončení. Že už na hře Mono pracuje nějaký ten pátek dokazuje i fakt, že si hru můžete sami vyzkoušet v rámci prologu, který slouží jako demo.
Jak už bylo řečeno, Insomnia byla na Kickstarteru už dvakrát. Poprvé byli tvůrci neúspěšní, podruhé vybrali 90 tisíc dolarů (požadovali jich 70) a teď by rádi ještě dodatečně získali 55 tisíc liber (přes 80 tisíc dolarů) s tím, že ze své kapsy již sami autoři přidali přes 100 tisíc dolarů.
Na Kickstarter se tým vrací proto, že momentální rozpočet potřebuje navýšit. Podle jejich propočtů vybrané a týmem investované peníze potřebují ještě drobnou injekci, aby vývoj mohl být o čtyři měsíce delší - momentálně prý vývoj stojí 12 500 liber měsíčně.
Zdržení zčásti pramení i ze změny technologie, protože studio se rozhodlo přejít na Unreal Engine 4. Ten se stará o parádní grafickou stránku a jak můžete na přiloženém videu vidět, Insomnia nepostrádá osobitého ducha. Pokud chcete finiš celého vývoje hry podpořit, zamiřte na stránky projektu.
zdroj: Archiv