Unikátní by hra měla být tím, že se v ní postupem času objeví celá planeta Země. Není úplně jasné, zda půjde opravdu o celý povrch Země, protože to podle mě není v silách malého týmu. Minimálně by ve hře mělo být obrovité spektrum prostředí, které tým nasnímá s pomocí kamer na civilním dronu a následně převede do 3D virtuální podoby.
Pokud tomu nevěříte, podívejte se na video, kde už dron poletuje a snímá co mu jen křidélka a kamerky stačí. ReRoll se však hlavně prezentuje, respektive bude prezentovat, realistickým přístupem. Ve hře bude čtyřiadvacetihodinový systém střídání dne/noci a reálné počasí odpovídající změnám v určených lokacích na Zemi. Jen mě napadá, že střídání dne a noci v reálném čase může mít za efekt, že vaše postava bude hrát jen v jednu denní dobu, protože vy třeba budete mít čas jen v určité hodiny...
S postavou ale půjde dělat vše. Lovit, vytvářet nové předměty, bojovat, cvičit... Ano, cvičit. Prý to snad bude třeba. Nejsem si úplně jistý, zda nutnost klikovat ve hře nebude spíš otravná, ale to se projeví během testování. Uklidňuje mě však, že cílem je vytvářet obraz Země postupně, takže se nebude čekat na celé naskenování. Do hry budou postupně přibývat nové regiony. Neuklidňuje mě ale, že i tak to zní jako pekelně náročný úkol pro malé studio.
Situace je o to ošemetnější, že ReRoll praktikuje crowdfunding na oficiálních stránkách, kde si můžete kupovat balíčky s postavami a nejen cenami tento systém hodně evokuje Star Citizen. Výhodou je, že postavy budou mít sice schopnosti, ale půjde se naučit vše s každým. Nebudete omezováni danými vlastnostmi základního povolání či specializace. Postavy budou navíc aktivní, i když nejste připojení a půjde je kontrolovat skrze mobilní aplikaci. Tak snad tyto nemalé, ale krásně znějící plány vyjdou. Další informace najdete na oficiálních stránkách.