Tvůrci slibují nové prvky (manipulace s Animem kvůli vhledu do budoucnosti), velká překvapení a zase o něco vylepšený multiplayer (více map, více módů). Nechápejte nás špatně, Brotherhood považujeme za skvělý přídavek k sérii a Istanbul je krásné město, zvláště v této době, kdy zažívá rozkvět, ale nějak jsme po tom všem humbuku buď čekali víc anebo něco překvapivějšího. I když dáváte nápovědy, musíte si něco nechat v kapse. Hra vyjde v listopadu, snad na všech platformách současně (otázka je, jak to zase dopadne s PC verzí). A vážně to nešlo oznámit normálně, když nejde o trojku...? Další informace se dozvíme příští týden z Game Informeru, a pak samozřejmě na letošní E3.
A taková perlička na závěr, která ukazuje, proč Ubisoft stíhá tak velké projekty jako Assassin's Creed chrlit každý rok. Na vývoji Revelations se podílí celkem 6 týmů: v čele je Ubisoft Montreal, kterému sekundují studia Annecy, Massive Entertainment, Quebec, Singapur a Bukurešť. Dohromady to možná dá bratru k tisícovce vývojářů (odhad), což musí všechny české vývojáře z Bohemia Interactive, 2K, Centauri a jiných týmů ale třeba i Dana Vávru strašit ve snech – to je číslo, jako z jiné planety :)