Capcom na dnešní akci State of Play odhalil nové informace a trailer k nadcházejícímu Monster Hunter Wilds. Hra, která byla poprvé oznámena v prosinci loňského roku, klade důraz na dynamický lov fantaskních monster a podle všeho bude stát a padat na svém zpracování „živoucího světa“.
Trailer představuje měnící se prostředí hry, nové příšery, postavy a systém mountů. Hráči se budou setkávat s velkými monstry plynule, a tak nějak přirozeně, což by mělo ve výsledku podporovat jak dynamičnost hraní, tak imerzi. Pokud se tohle tvůrcům podaří na výbornou, bude to pro sérii velký skok, neboť World, samozřejmě jakkoliv výborný, mohl místy působit malinko „staticky“.
Monster Hunter Wilds se bude moct také pochlubit pestrou škálou prostředí. Větrné pláně, respektive Zakázané země, nemá nouzi o pouště, pastviny a skalní útvary, přičemž povětrnostní podmínky výrazně mění krajinu. Ekosystém hry se totiž dynamicky přizpůsobuje a příšery a organismy reagují na změny prostředí.
Hra taky představí 14 ikonických typů zbraní, ostatně stačí kouknout na přiložený trailer a bude vám hned jasné, že tady o více či méně absurdní zbraně nouze nebude. Přítomen bude i režim soustředění, který lovcům poskytne přesnou kontrolu nad jejich akcemi a tím hru zase o kousek víc zpřístupní. Některé zbraně budou obsahovat navíc unikátní pohyby použitelné pouze v režimu soustředění.
Pro hráče s uloženými daty z Monster Hunter: World pak budou k dispozici speciální bonusy. Více detailů najdete na oficiálním PlayStation Blogu. Monter Hunter Wilds zatím žádné konkrétní datum vydání nemá, a tak nám pořád musí stačit jen neurčité „2025.“