Kolik bude v remaku Mafie misí a proč postavy vypadají jinak?
zdroj: 2k Games
Novinky

Kolik bude v remaku Mafie misí a proč postavy vypadají jinak?

31. 7. 2020 17:00 | autor: Šárka Tmějová |

Čeští herní fanoušci netrpělivě vyhlížejí 25. září, kdy se svého remaku dočká jeden z největších tuzemských drahokamů – Mafia: The City of Lost Heaven. 2K a Hangar 13 informace o předělávce trousí postupně, včera jsme tu kupříkladu měli lehce pozměněnou mapu Lost Heaven. Na webu týdeníku Reflex se také objevil rozhovor s Alexem Coxem, který ve studiu působí coby zástupce šéfa vývoje.

Cox tvrdí, že je pro Hangar 13 české publikum důležité, ale kromě uctění klasiky chtějí Mafii představit i úplně novým lidem, kteří o ní slyší poprvé. Důkazem péče o tuzemské zákazníky má být kupříkladu český dabing, o který se stará primárně brněnský tým.

Kontroverzní jsou v tomto případě prakticky všechny změny už od zmínky o tom, že drobných úprav dozná třeba i příběh. Větší prostor by měla dostat Tommyho přítelkyně Sára, se kterou jste v původní hře strávili jedinou misi. Nyní by se měla objevit v šesti nebo sedmi a vídat ji budete moct průběžně. Na začátku kupříkladu vypomáhá svému otci Luigimu v baru a Tommy se s ní trochu rozpačitě baví ještě předtím, než si spolu začnou v romantické rovině.

Stejně tak tvůrci v remaku chtěli zapojit Sama, který se v druhé polovině originálu z příběhu trochu vytrácí. Ani tentokrát se celkové vyznění nemá změnit, jen má být Sam více přítomný. Třeba při projížďkách městem s Tommym a Pauliem cestou vtipkuje, což má celé trojici dodat víc osobnosti. Taktéž se v pozadí misí více objevují Luigi a Carlo, s nimiž si můžete ve volném čase v Salieriho baru jen tak popovídat.

zdroj: 2k Games

V rozhovoru došlo také na připomínky fanoušků, že některé postavy nejsou v remaku prakticky k poznání. Cox vysvětluje, že zatímco původní tváře byly jednoduché vymyšlené modely se základními animacemi, při tvorbě postav pro novou verzi využívali moderního motion capture.

Snažili se vybrat herce, kteří jsou předlohám podobní, ale Cox přiznává, že se jim to nepovedlo u všech. Podle něj si ale hráči na nové podoby Tommyho, Sama nebo Paulieho brzy zvyknou a po těch starých se jim rychle přestane stýskat.

Zároveň hráče ujišťuje, že všech 27 misí z originálu zůstane zachováno, ale třeba z Coury a Kněze udělali vývojáři remaku jeden velký úkol. Nepřidávali ani nové vedlejší odbočky. V misi Letiště se bude trochu lišit způsob, jak budete Morella pronásledovat, pořád by v něm ale mělo velkou roli hrát jeho letadlo.

zdroj: 2k Games

Obtížnost v obávaných závodech by pak měla být mnohem benevolentnější, zejména na nižší nastavení. Hráči, kteří touží po výzvě, si ale mohou zvolit možnost Classic, kterou autoři dokonce testovali na oddaných fanoušcích originálu. Právě při tomhle nastavení obtížnosti by se nová Mafie měla nejvíc podobat té staré.

Stejně tak si budete moct vybrat i ze dvou přístupů policie, při výchozím nastavení vás kupříkladu nebude pronásledovat kvůli překročení rychlosti. Pokud jsou ale pro vás tyto detaily součástí zážitku, můžete si přepnout na simulaci.

Mafia: Definitive Edition vychází 25. září pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Nejnovější články