Společnost Koch Media existuje již od roku 1994 a postupně se stala jedním z největších evropských herních publisherů. Její mateřská společnost Embracer je v současné době akvizičním hegemonem, který pod svá křídla shromažďuje množství větších i menších (i úplně zapomenutých) značek a Koch sám má pod sebou množství významných studií, mezi jinými třeba i české Warhorse nebo Volition, kteří budou za pár týdnů vydávat nový díl Saints Row.
V mezinárodní komunikaci bylo ale přeci jen jméno německo-rakouské společnosti poněkud problematické. Možná si vzpomenete na loňskou E3, kde si s ním nevěděla rady sama moderátorka eventu Koch Media. Aby se firma podobným faux pas napříště vyhnula, mění po skoro 30 letech existence svůj název na Plaion.
Pokud byste snad i tak tápali, jak se nyní název vyslovuje, vězte, že vychází ze sousloví Play On a není v tom žádný sofistikovaný zádrhel. Spoluzakladatel společnosti Klemens Kundratitz uvedl, že nový název symbolizuje cestu, po které se Koch (nyní už Plaion) ubírá. Firma původně dostala jméno po svém druhém zakladateli, Franzi Kochovi.
Patrně nejvýraznější součástí Koch Media je vydavatelská divize Deep Silver a label Prime Matter, který nedávno oslavil první rok existence. Spolu s novým názvem odhalila společnost Plaion také logo, které má dle slov tvůrců znázorňovat symbol „play“.