zdroj: poncle

Indie hitovka Vampire Survivors dostává sezónní obsah

23. 10. 2023 13:00 | Novinky | autor: Jakub Malchárek |

Fanoušci indie miláčka Vampire Survivors si rozhodně nemohou stěžovat na nedostatek obsahu. Kromě dvou DLC Legacy of the Moonspell a Tides of the Foscari do hry pravidelně přibývají i bezplatné aktualizace, které přidávají nové úrovně, zbraně, postavy, hudbu i nepřátele. A přesně to přináší i vánočně laděný patch 1.7 Chilling Update. Trailer můžete zhlédnout výše.

Že je v říjnu ještě brzy začít se sváteční masírkou? Studio Poncle na to má jasnou odpověď: „Když to mohou dělat obchodní řetězce, proč ne my?!“ Pokud ve hře sesbíráte celkem dvacet hodin, které zastavují čas, odemkne se vám nová, prašanem pokrytá úroveň Whiteout, v níž můžete najít relikvii Antidote a novou zbraň Glass Fandango.

Relikvie vám odemkne několik stupňů zakoupitelného vylepšení, jež mírně snižuje obtížnost. Glass Fandango útočí ve směru pohybu, zatímco když stojíte na místě, uděluje poškození do vašeho bezprostředního okolí. Glass Fandango navíc rozdává kritické zásahy zmraženým protivníkům. Pokud ji vylevelujete na maximální úroveň spolu s křídly, které zrychlují pohyb, odemkne se vám ultimátní zbraň Celestial Voulge, která má malou šanci na zmrazení nepřátel a uděluje kontinuální poškození všemu na mapě.

Vývojáři z Poncle navíc nakousli bezprostřední budoucnost Vampire Survivors. Do hry se například chystá mód dobrodružství, které promíchá obsah různých úrovní a sestaví z nich zbrusu nová prostředí s odlišným systémem progrese. To má sloužit hlavně zkušeným harcovníkům, kteří už ve hře vše poodemykali a chtěli by vyzkoušet něco trochu odlišného, aniž by přišli o průchod hlavní hrou. Dobrodružství by do hry měla přibýt do měsíce.

Vampire Survivors letos přešli z nezávislého enginu Phaser na Unity. A vysvětlují jejich postoj k nedávné kontroverzi kolem dodatečného zpoplatnění instalací her, které na tomto enginu běží: „Hru budeme podporovat, i kdyby to mělo znamenat další změnu enginu. Vracet se na Phaser není možné, protože nezvládne běžet na konzolích. Přišli bychom také o kooperační mód a chystaná dobrodružství, takže pokud bychom museli, přejdeme na úplně jiný software,“ říká autor hry, Luca Galante. 

Nejnovější články