Obě strany se na potenciální spolupráci těší a jsou z ní nadšení. “Když se mě Brian zeptal, jestli bych nechtěl pracovat na pokračování Wasteland, jednoho z mých nejoblíbenějších RPG všech dob, skočil jsem po tom. I když jsem pracoval na prvním i druhém Falloutu je pro mě ctí mít možnost pracovat na jeho duchovním nástupci,” řekl nadšeně Chris Avellone. Jak trefně podotýká RPS, tak by to byla dobrá zpráva i pro samotný Obsidian, který musel nedávno propouštět.
Možnou spolupráci si samozřejmě pochvaluje i Brian Fargo, který zopakoval, že s lidmi z Obsidian dělal na prvních dvou Falloutech, Icewind Dale a Planescape Torment. Kromě spojení kreativních oldschool mozků to bude mít pro Wasteland 2 smysl i z pohledu rychlosti vývoje a celý proces by měl být výrazně snazší.
“Obsidian má neuvěřitelnou databázi různých nástrojů pro tvorbu příběhu, dialogů a designu, pomocí kterých vytvořil takové hity jako Neverwinter Nights 2, Star Wars: Knights of the Old Republic II a samozřejmě Fallout: New Vegas,” pochvaluje si možnosti Obsidian Brian Fargo. Zkušenosti s těmito nástroji prý pomohou týmu zefektivnit a zrychlit vývoj a neutrácet peníze na vývoj vlastních nástrojů, bez ohledu na technologie, které budou pro vývoj Wasteland 2 používat. Pokud byste tedy chtěli vidět tyhle legendy společně v akci, přisypte jim na Kickstarteru nějaký ten dolar.