Návrat ke klasice tedy proběhne v moderním 3D enginu, ale ve formě série map na Battle.net Arcade. První ukázky a obrázky vypadají slibně, ale na výsledek si musíme počkat minimálně do léta, kdy vyjde alfa verze.
Budoucí vývoj modifikace je podmíněný finanční podporou komunity. Tvůrce tak se svým projektem dorazil na crowdfundingový server Patreon, kde můžete jednotlivé tvůrce finančně podporovat v jejich činnosti.
Podpora na Patreonu funguje na bázi měsíčních příspěvků, za které egod123 slibuje, že se bude dále věnovat jen tvorbě map/modifikace. V případě The Curse of Tristram navíc potěší, že všechny základní herní principy a mechanismy jsou již funkční a další vývoj modifikace už by se neměl zaseknout na nějakém technickém zádrhelu.
Že nejde o nějaké momentální nadšení, které brzy opadne, naznačuje i fakt, že facebooková stránka Curse of Tristram přinesla první informace již v roce 2014. Modifikace je tedy v pokročilém stádiu vývoje a dá se čekat, že egod123 vše dotáhne do konce.
Závěrem již jen podotknu, že The Curse of Tristram potěší nejen fanoušky singleplayeru – nedílnou součástí projektu by měl být i kooperativní multiplayer, který bude přístupný stejnou cestou, tedy přes Battle.net Arcade.