Hobo: Tough Life je nevšední hra z prostředí českého bezdomovectví, která vás zaujme už svým tématem, ale nejen jím. Pod tužší slupkou se ukrývá překvapivě hutné RPG se survival prvky, i když také s pár chybkami a jinými nedostatky. Jejich vychytáváním se tvůrci ze studia Perun Creative zabývají právě teď, ale jak bude vypadat budoucnost?
S odpovědí na tuto otázku nám pomůže oficiální přehled chystaných aktivit tohoto olomoucko-ostravského týmu. Z obrázku níže vyčteme, že opravy bugů, vylepšování hratelnosti a přidávání nových funkcí by měly trvat až do konce letošního září zhruba s měsíčními odstupy.
Spolu s vylepšováním současné podoby hry na Steamu se rovněž interně pracuje na portu Hobo: Tough Life na konzole, a to konkrétně PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Switch. Jejich vydání je předběžně naplánované na konec letošního roku.
Aby toho nebylo málo, po boku těchto dvou úkonů se malý český tým rovnou vrhá na svůj druhý projekt. Na jeho představení světu je ještě brzy, protože k aktivnímu vývoji dojde až po odladění současné hry a jejím vydání na konzolích. Ale už teď mají víceméně jasno, co dalšího z jejich kanceláří vzejde.
Tvůrci se před dvěma týdny pochlubili prvními čísly z prodejů Hoba, který už se dostal ke 175 tisícům hráčů. A k tomu všemu ještě rozjeli vlastní charitativní streamy, skrze něž s pomocí příspěvků od diváků pomáhají skutečným azylovým domům pro bezdomovce.
A já už jen nakonec prozradím, že pro vás chystáme výživný příběh o vývoji této jedinečné české hry, který si u nás přečtete v nejbližších dnech.