Blizzard odstraní z Overwatch 2 celý herní režim, prý kvůli nezájmu hráčů
zdroj: Blizzard

Blizzard odstraní z Overwatch 2 celý herní režim, prý kvůli nezájmu hráčů

24. 5. 2024 10:30 | Novinky | autor: Adam Homola |

Overwatch 2 zmizí jeden z kooperativních PvE režimů, Hero Mastery Gauntlet. Důvodem je podle studia Blizzard Entertainment nedostatečný zájem hráčů. Vývojáři režim ze hry odstraní v nadcházející sezóně, pouhé čtyři měsíce po jeho představení.

„Hero Mastery Gauntlet měl přinést vzrušení z honby za vysokým skóre v misích Hero Mastery,“ napsal komunitní manažer Kaedi v příspěvku na fóru. „Bohužel u hráčů nevyvolal takový ohlas, v jaký jsme doufali.“

Za připomenutí stojí, že Hero Mastery Gauntlet je režim pro tři hráče, v němž účastníci brání věže před vlnami robotů pomocí unikátních nástrojů, jako jsou věže a výbušné sudy. Konečné skóre hráčů závisí na tom, jak efektivně likvidují nepřátele a sbírají mince, které se v úrovni průběžně objevují. Navzdory zamýšlené atraktivitě se režim potýkal s nezájmem komunity a nedokázal nabídnout hloubku potřebnou k udržení dostatečného množství hráčů.

Naopak větší úspěch zaznamenal samostatný režim Hero Mastery, který obsahuje „překážkové dráhy“ pro jednotlivé hrdiny. Hero Mastery Gauntlet postrádal propojení s příběhem hry a neobsahoval ani systém postupu, takže byl atraktivní pouze pro úzkou skupinu vysoce kvalifikovaných hráčů, kteří chtěli kosmetické odměny.

Odstranění Hero Mastery Gauntlet odráží přetrvávající problémy druhého Overwatche a jeho PvE obsahu. Po opuštění mnoha PvE ambicí došlo ve hře k významným změnám, včetně odsunutí příběhových misí do nabídky „mise“. Blizzard už nad tímto typem obsahu údajně zlomil hůl a žádné další PvE či příběhové mise neplánuje. Obzvlášť ne poté, co došlo k propouštění, které mělo postihnout právě tým vyvíjející PvE části hry.

Zatímco odstraňování málo oblíbených či sotva hraných režimů není ve hrách s dlouhodobou podporou nijak unikátní, zrovna v případě Overwatch 2 jde o lehce pikantní zprávu kvůli dlouhotrvajícím problémům hry s dříve slibovaným PvE obsahem. Právě prohloubení příběhu jeho prostřednictvím mělo být jedním z důvodů, proč původní jedničku zcela nahradila dvojka, k naplnění slibů ale v tomto případě došlo jen z velmi malé části.

Nejnovější články