Akční adventura Toren vás v květnu pošle dospět a zabít draka
zdroj: tisková zpráva

Akční adventura Toren vás v květnu pošle dospět a zabít draka

30. 4. 2015 11:11 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Už je to nějaký ten pátek, co jsme naposledy psali o brazilské hře Toren. Dlouho nebylo jasné, jak jsou na tom vývojáři ze studia Swordtales s financemi a zda zvládnou hru vydat v takové podobě, jakou slibují. S klidem už můžeme konstatovat, že se téhle epické cesty mladé bojovnice dočkáme a to brzy – už 12. května a to na PC a PlayStation 4. Toren, silně evokující ICO, nabídne akční adventuru ve fantaskním světě, který ničí neustávající den.

Hlavní hrdinkou je Moonchild, na níž leží osud světa. Lidé totiž vystavěli obrovitou věž, která protrhla nebesa a následkem je věčný den. Tím, kdo může vše zvrátit je právě dívka Moonchild, která je ve věži uvězněna a její cesta vzhůru je zároveň cestou dospívání. Jak bude dívka růst a dospívat, budou se dynamicky měnit její schopnosti a tedy i samotná hratelnost.

Cílem je dosáhnout vrcholku věže, který obsadil Drak, který si něco vzal i z bratránka baziliška, protože dokáže zkamenět pohledem. Protivníků ve věži ovšem bude víc a stejně tak překážek, které budete muset v logických a plošinkových pasážích překonávat. Toren tak kombinuje prvky logické a akční hry, přičemž příběhově přihazuje spoustu temných tónů a potravy pro zamyšlení se nad lidským životem.

Ony temnější tóny obstará kupříkladu postava Mága, který byl jedním ze stavitelů a nyní Moonchild pomáhá, ovšem jen telepaticky, protože se jinak nachází ve stavu průběžně trouchnivějící mrtvoly. Pokud něčím Toren vyčnívá z řady podobných titulů, je to bezesporu vizuální zpracování. Minimálně z traileru a obrázků se zdá, že se tvůrcům podařilo vytvořit prosvětlené, tedy teoreticky pozitivní, uklidňující prostředí tak, že působí jako hrozba. Barevná paleta k sobě skvěle sedne a samotná hrdinka vypadá sympaticky. Snad tedy bude podobně povedená i hratelnost.

zdroj: Archiv

Nejnovější články