Hlavní hrdinkou je Moonchild, na níž leží osud světa. Lidé totiž vystavěli obrovitou věž, která protrhla nebesa a následkem je věčný den. Tím, kdo může vše zvrátit je právě dívka Moonchild, která je ve věži uvězněna a její cesta vzhůru je zároveň cestou dospívání. Jak bude dívka růst a dospívat, budou se dynamicky měnit její schopnosti a tedy i samotná hratelnost.
Cílem je dosáhnout vrcholku věže, který obsadil Drak, který si něco vzal i z bratránka baziliška, protože dokáže zkamenět pohledem. Protivníků ve věži ovšem bude víc a stejně tak překážek, které budete muset v logických a plošinkových pasážích překonávat. Toren tak kombinuje prvky logické a akční hry, přičemž příběhově přihazuje spoustu temných tónů a potravy pro zamyšlení se nad lidským životem.
Ony temnější tóny obstará kupříkladu postava Mága, který byl jedním ze stavitelů a nyní Moonchild pomáhá, ovšem jen telepaticky, protože se jinak nachází ve stavu průběžně trouchnivějící mrtvoly. Pokud něčím Toren vyčnívá z řady podobných titulů, je to bezesporu vizuální zpracování. Minimálně z traileru a obrázků se zdá, že se tvůrcům podařilo vytvořit prosvětlené, tedy teoreticky pozitivní, uklidňující prostředí tak, že působí jako hrozba. Barevná paleta k sobě skvěle sedne a samotná hrdinka vypadá sympaticky. Snad tedy bude podobně povedená i hratelnost.
zdroj: Archiv