Kdo problematický vývoj třetího Crackdownu sledoval, ten určitě ví, že nejde o první odklad. Hra byla původně představená už na E3 2014 a měla vyjít roku 2016. To se ovšem nestalo, a navíc došlo ke změně vývojáře – otěží se ujalo studio Sumo Digital, podle Adama „nájemní dělníci v tom nejlepším slova smyslu“. Kolik toho zůstalo z původní vize, to je samozřejmě otázka, ale obrovský, otevřený, a hlavně zničitelný svět by se měl v hotové hře každopádně objevit.
Jak nenadálou změnu plánů okomentovala Shannon Loftisová z Microsoft Studio Publishing? „Kampaň, co-op i Wrecking Zone (kompetitivní multiplayerový mód) se přesouvají na jaro 2018, abychom zajistili, že přineseme všechny ty úžasnosti, které fanoušci Crackdownu chtějí.“ Takže klasická okecávka, o které si může myslet kdo chce, co chce. Takhle výrazný odklad musí nutně vzbudit podezření z nějakého vývojového průšvihu, ale na druhou stranu je pravda, že na trojce už se pracuje hooodně dlouho. Pár měsíců navíc je vlastně jako nic.
Pro připomenutí toho, co vás v chystané hře vlastně čeká, na konec článku přikládám ještě trailer z letošní E3. Ne že by vám snad prozradil nějaké podrobnosti ohledně cloudovým počítáním poháněné destrukce okolního prostředí, kterýžto zajímavě znějící prvek by měl stále ještě být součástí hry, ale aspoň si můžete užít správně přehnaný herecký výkon hollywoodské hvězdy (byť ne tak docela první kategorie) Terryho Crewse. Ten si roli velitele Jaxona zjevně opravdu užívá.
zdroj: Archiv